پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۰۰۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۳
استاندار آذربایجان شرقی گفت: پروژه های بی نظیری در عینالی انجام گرفته است.

شعارسال: مجید خدابخش همراه با سیدحسین هاشمی قائم مقام وزیر کشور در بازدیدی که از تفرجگاه عینالی داشت ضمن استماع توضیحات برزگر جلالی مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز درخصوص اهداف و عملکرد سازمان بر تداوم توسعه فضای سبز بخصوص توسعه امکانات رفاهی، تفریحی و خدماتی تفرجگاه عینالی تاکید نمود. استاندار آذربایجان شرقی با آبرومندانه و بینظیر خواندن طرح تفرجگاهی عینالی و احسنت و خدا قوت به مدیرت و کارکنان سازمان توسعه و عمران ابن علی شهرداری تبریز گفت: اجرای موفقیت آمیز طرح تفرجگاهی عینالی و توسعه رو به رشد این تفرجگاه بخصوص در سال های اخیر حاکی از نگاه ویژه مدیران ارشد استان و تلاش صادقانه پرسنل خدوم شهرداری تبریز در سازمان عون ابن علی می باشد. امیدوارم با استمرار حمایت ها و همکاری مضاعف مسئولین استانی و شهری در آینده نزدیک شاهد توسعه هرچه بیشتر این تفرجگاه باشیم.

مجید خدابخش در بازدید خود از دریاچه داغ گولی و نگارخانه عینالی بیان نمود: احداث دریاچه۵۴۰۰۰ مترمکعبی در ارتفاعات عینالی در نوع خود بینظیر می باشد و زیبایی خاصی به مجموعه عینالی بخشیده است با بهره برداری از نگارخانه عینالی و ایجاد امکانات رفاهی تفریحی و اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی در نظر گرفته شده پیرامون دریاچه، این مجموعه به محلی مناسب برای تفرج مهمانان و شهروندان عزیز تبریز تبدیل خواهد شد.

وی طرح جنگل کاری ۲۰۰ هکتاری عینالی را طرحی موفق خواند و گفت: با اضافه‌شدن ۲۰۰ هکتار درختکاری به محدوده ۴۰۰ هکتاری شاهد تحولی چشمگیر در توسعه فضای سبز تفرجگاه عینالی هستیم منطقه دارای چشم انداز و طبیعت بکر زیبا و دیدنی می باشد، علاوه بر تأثیر این طرح در تلطیف هوای تبریز و افزایش سرانه فضای سبز، موجب توسعه گردشگری در این منطقه خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 20مهر1396، کدخبر: 4112281: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین