پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۷۳۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی از برگزاری دومین هم‌اندیشی این سند تدبیر توسعه استان در دانشگاه تبریز خبر داد.

شعار سال: داود بهبودی دوشنبه ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تجربه موفق سند تدبیر توسعه استان با رویکرد هسته‌های کلیدی، سازمان مدیریت و برنامهریزی استان در نظر دارد با همکاری دانشگاه تبریز دومین هم‌اندیشی سند تدبیر توسعه آذربایجان‌شرقی را 20 مهر سال جاری برگزار کند.

وی افزود: بنا داریم طی یک فرایند تا ۲۰ مهرماه مسیر را به لحاظ همگرایی و ایجاد یک ادبیات مشترک با طیفی از نخبگان مختلف سپری کنیم و هم‌اندیشی وسیعی را با حضور و مشارکت فراگیر، فعال و سازنده صاحبنظران و نخبگان علمی، فرهنگی و اجتماعی، نهادهای مدنی، فعالان بخش خصوصی و کارشناسان در قالب نشست عمومی و کمیته‌های تخصصی برگزار کنیم.

بهبودی تصریح کرد: البته بدیهی است برای اینکه به خروجی نهایی مورد نظر دست یابیم یک روز کافی نخواهد بود؛ بنابراین روز ۲۰ مهر نقطه اوج مشارکت را خواهیم داشت و متناسب با موضوعاتی که جمع‌بندی می‌شود، تیم‌های تخصصی ما راه را ادامه می‌دهند تا به سرانجام مطلوب برسند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی در عین حال خاطرنشان ساخت: ما این برنامه را از لحاظ روش و نحوه جلب مشارکت برنامه موفقی می‌دانیم و همچنان معتقدیم نسخه عملیاتی توسعه استان با این روش برنامه‌ریزی قابل تهیه است.

وی ادامه داد: اگر از ایده‌ها و سیاست‌هایی مثل اقتصاد مقاومتی صحبت می‌کنیم، باید به همین روش هسته‌های کلیدی تمسک جوییم زیرا که برنامه‌های تفصیلی قدیمی چندان توفیقی نداشته و ما را به جایی نرسانده‌اند.

بهبودی با بیان اینکه ما هر سال به شکل مستمر گزارش پایش سند را ارائه می‌دهیم، افزود: آخرین جمع‌بندی سند را از پایان شهریور جاری در دست تهیه داریم و مسئولان اجرایی استان آخرین اطلاعات پروژه‌های ذیل سند تدبیر توسعه را بر اساس فرمت‌های تهیه شده ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: بزرگترین دستاورد این سند را گسترش و اشاعه دانش برنامه‌ریزی در استان، تقویت اعتقاد به برنامه‌ریزی و مشخص شدن جهت‌گیری حرکت همه مدیران استان می‌دانیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 10 مهر 96، کد مطلب: 4102341: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین