پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۸۵۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: ۷۰ هزار شغل با جذب اعتبارات ‌در آذربایجان شرقی ایجاد می‌شود.

شعار سال: میر‌احد حسینی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان شرقی با اشاره به پیش‌بینی اشتغال ایجاد شده در طرح اشتغال فراگیر در استان اظهار کرد: در طرح اشتغال فراگیر بیش از 26 هزار فرصت شغلی طرح‌ریزی و تدوین شده است.

وی با بیان اینکه در طرح کارورزی برای 4495 نفر و طرح مهارت‌آموزی برای 2660 نفر اشتغال پیش‌بینی شده است گفت: در مجموع برای این سه طرح در استان 33655 شغل در قالب اشتغال فراگیر در آذربایجان شرقی ایجاد می‌شود.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان اینکه برای این سه طرح اشتغال زایی 20 هزار میلیارد تومان بین استان‌ها توزیع می‌شود گفت: 600 میلیارد سهم آذربایجان شرقی در این طرح است که باید به صورت جدی برای جذب اعتبارات آن تلاش کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه در طرح رونق تولید هم 20 هزار میلیارد تومان اعتبار برای کل استان‌ها پیش بینی شده است، ابراز داشت: در این طرح هم آذربایجان شرقی بیش از 800 میلیارد تومان سهم دارد و امیدوارم امسال هم برای رونق بیشتر تولید در کارخانجات مورد استفاده قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اگر در عرض امسال این اعتبارات را که 2200 میلیارد است، جذب شود اشتغال خوبی از این ناحیه ایجاد خواهد شد اظهار کرد: از قبال این اعتبارات می‌توانیم بیش از 60 تا 70 هزار شغل در استان ایجاد کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 21 مرداد 96، کد مطلب: 1489882:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین