پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۹۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی خواستار برنامه های دستگاه‌های اجرایی برای تحقق شعار سال و رونق تولید موثر شد.وی افزود در بحث مبارزه با مواد مخدر، استان آذربایجان شرقی براساس اقداماتی که انجام گرفته جزو استان‌های برتر است،در خصوص جلوگیری از آسیب های سیل گفت: شهرداری تبریز موظف شده طرح ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی را ارائه کند.وی همچنین به حواشی تیم فوتبال تراکتورسازی اشاره نمود.
شعار سال : استاندار آذربایجان شرقی خواستار ارائه برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی برای تحقق شعار سال شد و گفت: هر دستگاه دو پروژه مهم و کلیدی را که در رونق تولید موثر است، معرفی کند تا در جلسات شورای برنامه‌ریزی به طور ویژه مورد پیگیری قرار گیرد.

محمدرضا پورمحمدی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با اشاره به میزان بودجه تخصیص یافته به آذربایجان شرقی، گفت: باید بودجه استان را به صورت تطبیقی با استان‌های همتراز مقایسه کنیم و در صورتی که بودجه کمتری تخصیص یافته باشد به طور جدی آن را پیگیری کنیم.

وی افزود: البته تنها 1.5 تا 3 درصد اعتبارات کشور مربوط به بودجه‌های استانی است و 97 درصد اعتبارات در اختیار وزارتخانه‌هاست که این موضوع ضرورت پیگیری مدیران اجرایی استان از دستگاه‌های ملی را بیشتر می‌کند.

پورمحمدی افزود: در اثر تحریم‌های اقتصادی و قشارهای ظالمانه دشمنان، ارزش پول کشور به لحاظ قدرت عمل کاهش یافته ولی باید تدابیری اندیشیده شود تا در سال رونق تولید کارهای بزرگی انجام دهیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر محتوابخشی به جلسات مختلف استانی تاکید کرد و گفت: متاسفانه بیش از آن که به نتیجه جلسات دقت شود به تعداد جلسات تاکید می شود؛ مثلا در بحث مبارزه با مواد مخدر، استان آذربایجان شرقی براساس اقداماتی که انجام گرفته جزو استان‌های برتر است، ولی ارزیابی بر اساس تعداد جلسات شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر انجام می شود.

پورمحمدی در ادامه با اشاره به دو مصوبه شواری تامین استان در خصوص جلوگیری از آسیب های سیل گفت: شهرداری تبریز موظف شده طرح ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی را ارائه و هر سال بخشی از آن را اجرا کند.

وی افزود: در بحث مقابله با سیلاب و جلوگیری از خسارات آن از سوی دستگاه های ذیربط اقدامات خوبی انجام شده و همه دستگاه ها از هفته های گذشته در آماده باش کامل می باشند.

استاندار آذربایجان شرقی در خصوص حواشی تیم فوتبال تراکتورسازی نیز گفت: فدراسیون فوتبال باید هر چه سریع‌تر نسبت به این مسائل رسیدگی کند و مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز مامور شده است تا این موضوع را به طور جدی پیگیری و نتیجه را اطلاع‌رسانی کند.

وی از رسانه‌های استان نیز خواست از انتشار اخبار خلاف واقع خودداری کنند و تاکید کرد: هیچ مدیری در استان حق ندارد از رسانه ها شکایت کند ولی خبرنگاران نیز در درج مطالب خود بسیار دقت کنند و بدون مصاحبه با منبع معتبر خبری که خوشایند معاندان است منتشر نکنند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:2 اردیبهشت1398،کدخبر:837027،www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
0
0
با توجه به شعار سال 98 و نامگذاری سال باید هرچه بیشتر تلاش کنیم در جهت اهداف اقتصادی پیشرفت اقتصادی رونق تولید داخلی تا اقتصاد ایران سرپار بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین