پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۴۴۸
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: با توجه به شرایط بیکاری استان کرمانشاه ۲۴ میلیارد تومان مشوق حمایتی به استان اختصاص یافت.

شعار سالداوود یاوری با بیان اینکه باید برای کنترل نرخ بیکاری در استان کرمانشاه جهادی اقدام کنیم، اظهار داشت: با توجه به شرایط بیکاری استان کرمانشاه 24 میلیارد تومان مشوق حمایتی به استان اختصاص یافت.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اولویت‌های ویژه دولت در امر اشتغال، گفت: اشتغال فراگیر، طرح کارورزی، مشوق‌های بیمه‌ای، اعزام نیروی کار به خارج از کشور، مهارت آموزی در محیط کار از جمله اقدامات پیش بینی شده برای استان کرمانشاه است.

یاوری افزود: در حوزه اشتغال نباید تنها متکی به صنایع سنگین باشیم بخشی از مشاغل در زندگی روزمره مردم و صنایع سبک قرار دارد که باید در یک سیستم درست برای ایجاد شغل پایدار قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه طرح ملی اشتغال فراگیر منطبق با توانمندی و استعدادهای هر منطقه در نظر گرفته شده و تعامل همه دستگاه ها را برای اجرایی شدن می‌طلبد، عنوان کرد: دستگاه های اجرایی به منظور بهره‌مندی حداکثری از فرصت ایجاد شده به جامعه هدف خود به‌ویژه واحدها و بنگاه های اقتصادی در زمینه‌های اقتصادی، کشاورزی، تعاونی و خدماتی از بسته‌های حمایتی و مشوق های موجود اطلاع رسانی لازم را ارایه کنند تا جهش ایجاد اشتغال در استان را شاهد باشیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اظهار کرد: طرح ملی اشتغال فراگیر از بهمن ماه سال 95 کلید خورد و پس از تصویب و طی مراحل شناسایی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های منطقه‌ای، اولویت های هر یک از استان های کشور شناسایی و از اوایل خرداد ماه امسال به استان ها ابلاغ و اکنون در مرحله اجرا است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4 مرداد 1396، کد مطلب: 1475142:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین