پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۹۰۲
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۰
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از واگذاری زمین به سرمایه گذاران با کمترین قیمت در شهرک های صنعتی این استان خبر داد.

شعار سال: بختیار رازانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از آمادگی پذیرش سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی لرستان با شرایط ویژه واگذاری زمین و با کمترین قیمت خبر داد.

وی گفت: سرمایه گذاران صنعتی و تولیدی می توانند با حضور خود در شهرک ها و نواحی صنعتی استان از مزایای استقرار و تسهیلات آن بهره مند شوند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان افزود: شهرک هـا و نواحی صنعتی از بستر مناسب و پتانسیل های لازم در سرمایه گذاری و کاهش هزینه تولید برخودار است که از تمامی سرمایه گذاران درخواست می کنیم تا با حضور در شهرکهای صنعتی استان و استفاده از مزایا و تسهیلات لازم، گامی بزرگ در راستای توسعه و شکوفایی استان لرستان برداریم.

رازانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر امکانات و شرایط خوبی برای حضور سرمایه گذاران بخش صنعت و اصناف تولیدی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان فراهم است که امیدواریم با حمایت از تولید و صنایع کوچک و متوسط در راستای رشد و ارتقاء رونق اقتصادی عمل کنیم.

وی همچنین اضافه کرد: سرمایه گذاری در محدوده شهرک ها و نواحی صنعتی استان بستر مناسبی برای دسترسی آسان و سریع به امکاناتی از قبیل راه، آب، برق، گاز، فاضلاب صنعتی، مخابرات و اینترنت، استفاده از خدمات نرم‌افزاری (مشاوره‌ای فنی، مهندسی و مدیریتی) مراکز خدمات فناوری و کسب‌ و کار است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان در خصوص واگذاری زمین در نواحی صنعتی نیز گفت: واگذاری زمین در نواحی صنعتی به نحوی است که صرفاً هزینه زیرساخت های ایجاد شده با قیمت بسیار پایین اخذ می شود و به عبارتی زمین محل طرح تقریباً به صورت رایگان واگذار خواهد شد و قیمت حق انتفاع در نواحی صنعتی به صورت درصد بسیار کم نقد و مابقی در اقساط بلند مدت از سرمایه گذاران اخذ می شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آسوبان، تاریخ انتشار: 25 خرداد 1396، کد مطلب: ۸۷۹۹:www. asooban.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین