پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۸۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از اعطای مشوق هایی به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد.

شعار سال: بختیار رازانی در سخنانی از تمدید دستورالعمل اعطای مشوق ها به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی خبر داد.

وی بیان داشت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ضرورت حمایت از فعالان بخش اقتصادی مرحله دوم دستورالعمل طرح بخشودگی معوقات واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی آغاز شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان افزود: طبق ابلاغ مصوبه هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران دستورالعمل اعطای مشوقات شامل طرف های قرارداد، حق بهره برداری از زمین،‌ اعیانی و تاسیسات دارای بدهی معوق و واحدهای صنعتی، تولیدی، توزیعی و خدماتی بوده و استفاده از آن صرفا برای یک مرتبه در هر قرارداد قابل اعمال است.

رازانی تصریح کرد: واحدهای صنعتی در صورت پرداخت ۲۵ درصد از اصل بدهی، ۵۰ درصد از دیرکرد و جرائم آنها بخشوده و در صورت پرداخت ۵۰ درصد اصل بدهی ۶۵ درصد بخشودگی و همچنین در صورت پرداخت ۱۰۰ درصد کل اصل بدهی ۸۰ درصد از جرائم و دیرکرد مشمول بخشودگی می شود.

وی در ادامه گفت: ذینفعان و واحدهای صنعتی می توانند تا ۱۵ اسفند ماه برای اطلاع از شرایط جدید وبهره مندی از بخشودگی های این طرح به شرکت شهرک های صنعتی لرستان مراجعه کرده و با استفاده از مزیت این دستورالعمل تا ۸۰ درصد از تخفیفات اعطایی به جرایم دیرکرد خود بهره مند شوند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 16 آذر 95 ، کد مطلب: 3842389: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
0
0
قانون جدید حمایت دولت که 90 درصد جرایم رو می بخشه. شما حالا با منت دارین 80 درصد رو می بخشید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین