پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۳۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
استاندار لرستان گفت: از مدیران این استان انتظار می رود منافع مردم را در نظر گرفته و آن را به منافع وزارتخانه ها ترجیح دهند چراکه در غیر اینصورت حق خدمت را ادا نکرده اند.
شعار سال: هوشنگ بازوند روز یکشنبه در جلسه کارگروه آب و کشاورزی لرستان در محل سالن جلسات استانداری افزود: طی سه سال گذشته بیشترین چالش استان با وزارت نیرو بوده و این در حالیست که ارتباط استان با سایر وزارتخانه ها قابل قبول است.

وی اظهار کرد: وزارت نیرو بنا به هردلیل در رابطه با تخصیص آب به لرستان عدالت را رعایت نمی کند که البته این یک نظر مدیریتی نبوده بلمه ابراز عقیده کارشناسی است.

استاندار لرستان با تایید احترام به مردم خوزستان گفت: نمی توان برای رضایت سایر استان ها، مردم لرستان را در کمبود و مشکلات آبی رها کرد.

بازوند تاکید کرد: باتوجه به قانون توزیع عادلانه، حقابه برای بالادست بوده اما در این سال ها این مهم از لرستان گرفته شده و به تازگی نیز لفظ ' ترحم' را برای استان بکار می برند.

وی ادامه داد: وزارت نیرو می توانست نگرانی های لرستان در حوزه آب را برطرف سازد اما این اتفاق رخ نداد و مردم لرستان نتوانستند از آب به عنوان یک ثروت و سرمایه ملی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ایراد و سخت گیری های وزرات نیرو مانع دستیابی لرستان به اهداف خود شده است، افزود: در این مدت برخی اعتبارات حوزه آب افزایش یافت و مشکلاتی نیز حل شد اما مردم توفع دارند از این سرمایه ملی استفاده کنند.

استاندار لرستان اضافه کرد: در خصوص مجوز سد معشوره نیز به هیچ عنوان با ظرفیت کمتر از 135 میلیون متر مکعب موافقت نمی کنیم و خواستار مجوز این میزان تخصیص هستیم.

بازوند همچنین با انتقاد از عدم تشابه آمار سازمان جهاد کشاورزی و شرکت آب منطقه ای در خصوص وضعیت بارش ها و منابع آبی گفت: خروجی آب استان در برخی موارد 12 و 6.5 میلیارد متر مکعب عنوان می شود که به نظر می رسد این آمار در 10 ساله 6.5 تا هفت میلیارد متر مکعب است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 12 دی 1395، کد مطلب: 82369668، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین