پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۶۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان با حضور در منطقه ویژه اقتصادی لرستان از نزدیک در جریان امور و اجرای پروژه ها قرار گرفت.

شعارسال: بختیار رازانی در حاشیه این بازدید اظهارداشت: منطقه ویژه اقتصادی لرستان به مساحت 463 هکتار طبق مصوبه هیات وزیران در شهرستان ازنا واقع می باشد.

وی گفت: این منطقه دارای اقلام صادراتی از قبیل انواع سنگ های نمای ساختمانی، سنگ مصنوعی، مصنوعات و ظروف پلاستیکی و انواع داروهای دامی و انسانی می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان اظهارداشت: اولویت های سرمایه گذاری در منطقه شامل صنایع دارویی، غذایی، بهداشتی، کانی غیرفلزی صنایع وابسته، صنایع الکترونیکی، شیمیایی و خدماتی می باشد.

رازانی در ادامه گفت: تعداد 25 واحد صنعتی در منطقه مستقر می باشد که بالغ بر 450 نفر نیز در این واحدها اشتغال دارند و همچنین میزان سرمایه گذاری این واحدها در منطقه حدود 942 میلیارد ریال می باشد.

وی از واحدهای بایر افلاک، فولاد و گداز قطعه کیا بازدید کرده و در پایان گفت: واحد صنعتی بایر افلاک که در این منطقه مستقر می باشد یکی از بزرگترین کارخانه های خاورمیانه در تولید دارو در دو فاز دامی و انسانی و با 100 نفر اشتغال و سرمایه گذاری 432 میلیارد ریال در فاز اول می باشد که انواع آمپول های تزریقی و سوسپانسیون ها و پودرهای دارویی را تولید می کند.

رازانی اظهارداشت: واحد صنعتی فولاد نیز در قطعه زمینی به مساحت 100 هکتار با ظرفیت تولید یک میلیون و 200 هزار تن ورق فولادی در ضخامت های مختلف و پیش بینی اشتغال 1200 نفر و با توجه به ماشین آلات خریداری شده و پیشرفت کار پیش بینی می شود تا پایان سال 96 به بهره برداری برسد و موجبات رونق اقتصادی خواهد بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی ازناخبر، تاریخ انتشار: 8آذر1395، کدخبر: 11953: www.aznakhabar.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین