پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۷۱۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
رئیس اتاق بازرگانی لرستان گفت: هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس ۱۲ مهر ماه به لرستان سفر می‌کنند.

شعار سال: حسین سلاحورزی صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهارداشت: با دعوت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان هیئت رئیسه، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس به استان لرستان سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس دعوت روز چهارشنبه 12 مهر ماه به استان لرستان سفر می‌کنند افزود: با توجه به تاثیرگذاری کمیسیون‌ مربوطه در بحث بودجه و برطرف کردن مشکلات اقتصادی از این هیئت دعوت به عمل آمد تا به استان سفر کرده و از نزدیک با وضعیت اقتصادی و مشکلات لرستان آشنایی شوند.

رئیس اتاق بازرگانی لرستان در رابطه با برنامه سفر هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در استان نیز عنوان کرد: دیدار و گفت‌وگو با فعالان اقتصادی لرستان و شرکت در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از برنامه‌های این سفر دو روزه است.

وی بیان کرد: علاوه بر برنامه‌های مذکور هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در همایش "بررسی راهکارهای توسعه لرستان" نیز حضور پیدا می‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 10 مهر 96، کد مطلب: 1534382: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین