پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: تا کنون بیش از ۳۴۰۰ میلیارد ریال قرار داد سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی لیا امضاء شده که به تبع آن ۷۵۰۰ شغل جدید ایجاد می‌شود.

شعار سال: استاندار قزوین به همراه رئیس شرک شهرک‌های صنعتی استان قزوین، از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیا بازدید کرده و از نزدیک در جریان مشکلات و روند تولید آنها قرار گرفتند.

در جریان این بازدید حمیدرضا خانپور، رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ضمن تأکید بر ضرورت تسریع در روند راه‌اندازی واحد‌های تولیدی که پروانه بهره‌برداری دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: در راستای شتابدهی به تحقق اقتصاد مقاومتی باید از واحدهای صنعتی کوچک حمایت کرد.

وی افزود: با توجه به ادغام شهرک و پارک صنعتی لیا و نیز قول مساعد فرماندار قزوین برای برطرف شدن مشکلات زیست محیطی این شهرک، شرایط خوبی برای سرمایه‌گذاری در این شهرک فراهم است که در این راستا واحد‌های تولیدی که پروانه بهره‌برداری دریافت کرده‌اند باید نسبت به راه‌اندازی واحد خود اقدام کنند.

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: تا کنون بیش از 400 واحد صنعتی با مبلغ سرمایه‌گذاری بیش از 3400 میلیارد ریال، پروانه بهره‌برداری دریافت کرده‌اند که با راه‌اندازی آنها برای هفت هزار و 531 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

فریدون همتی استاندار قزوین نیز در این بازدید با اشاره تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: تحقق این موضوع مهم به وضوح در واحدهای صنعتی قابل مشاهده است و خوشبختانه کشور در بسیاری از زمینه‌ها از جمله تأمین مواد اولیه تولید به مرز خودکفایی رسیده است.

وی افزود: این در حالی است که اثرات تحریم‌ها نیز کمتر مشاهده می‌شود و این موضوع از گرایش واحدهای تولیدی به صادرات محصول به بازارهای خارجی به خوبی قابل لمس است.

در این برنامه که برخی از مسئولان استانی نیز حضور داشتند از واحد صنعتی نفیس نخ که در زمینه تولید نخ‌های پلی‌‌استر فعالیت می‌کند، واحد تولیدی آسیا مانا تولید کننده مخازن گاز طبیعی، شرکت ارشیا کانتینر، زرین طعم بازدید به عمل آمد.

در هریک از کارخانجات نفیس نخ و آسیا مانا 2000 میلیارد ریال سرمایه گذاری و به ترتیب برای 600 و 180 نفر اشتغالزایی شده است؛ شرکت آسیامانا 60 درصد مخازن گاز طبیعی کشور را تولید می‌کند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 14 مرداد 1395، کد مطلب: 1148445:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
شهرک صنعتی وسرمایه گذاری خیلی باعث اشتغال میشه باید بیشتر بهش توجه بشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین