پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۶۸۰
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
رئیس سازمان صنعت و معدن اردبیل افزایش 80 درصد تقاضای سرمایه‌گذاری صنعتی در استان اردبیل خبر داد.

شعار سال: مراسم گرامی داشت روز ملی صنعت‌ومعدن در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل سیدحامد عاملی از پرداخت 143 میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به واحدهای تولیدی اردبیل خبر داد و گفت: سال گذشته ۱۳۳ واحد تولیدی راکد و نیمه‌فعال در استان ۱۴۳ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی دریافت کردند که این امر سبب اشتغال برای ۳ هزار و ۴۰۰ نفر شده است.

رئیس سازمان صنعت و معدن اردبیل با اشاره به افزایش 80 درصد تقاضای سرمایه‌گذاری صنعتی در استان اردبیل اضافه کرد: طبق این آمار حرکت به سمت صنعتی شدن در استان اردبیل محقق شده و از سال 92 تا امسال 984 طرح در حال بهره‌برداری از این تعداد 300 طرح در طول سه سال به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اقدامات دولت به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی در سال گذشته یادآور شد: از سوی دولت تسهیلات حمایتی به واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال در استان ارائه شد و امیدواریم با همکاری و هماهنگی مسئولان استانی و بانک‌های عامل بتوانیم در پرداخت تسهیلات به این واحد‌ها اقدام تا موجب توسعه و تحقق تحقق اقتصاد مقاومتی شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اذعان داشت: در حوزه تجارت آمار صادرات در طول سه سال گذشته افزایش یافته و در سه ماهه نخست امسال نیز آمار صادرات استان اردبیل نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 15 تیر 1394، کد مطلب: 964-591-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین