پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۳۱۹
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از ایجاد بازارهای جدید برای کالاهای صادراتی استان در برخی کشورهای خارجی خبر داد.

شعار سال: راضیه علیرضایی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز ملی صنعت و معدن برگزار شد، اظهار کرد: میزان سرمایه‌گذاری صنعتی سال ۹۲ در خراسان رضوی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بود اما طبق پیش بینی ها این رقم در سال جاری به حدود سه هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

وی افزود: یکی از اقدامات سازمان صنعت و معدن در سال جاری، تسهیل شرایط برای صادرات کالاهای تولیدی در استان خواهد بود که در این رابطه تعداد هیئت‌های تجاری حدود ۴۵ درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برندسازی و جلوگیری از صادرات کالاهای تولیدی در استان به وسیله کشورهای دیگر را ضروری دانست و افزود: در گذشته زعفران ایران از طریق اسپانیا و با برند این کشور به دیگر نقاط جهان صادر می‌شد اما در حال حاضر شرایط برای صادرات مستقیم فراهم شده است.

وی گفت: بنا داریم با توسعه فروشگاه‌های بزرگ و کاهش طول زنجیره توزیع، سطح مشاغل را از حالت کم سوادی خارج و به سمت افراد فارغ‌التحصیل سوق دهیم که البته این اقدام در کاهش حاشیه سود کالا هم موثر واقع خواهد شد.

علیرضایی در خصوص کارت مرزنشینی و مزایای آن هم گفت: در سال ۹۴ و ۹۵ اقدامات لازم برای شناسایی مرزنشینان واقعی و صدور کارت‌های آنها انجام گرفت و خوشبختانه در حال حاضر آمار دقیقی در این رابطه وجود دارد که موجب سهولت در برنامه ریزی ها شده است.

وی با بیان اینکه در سطح استان ۵ هزار و ۶۰۰ پروانه صنعتی صادر شده است، گفت: از این تعداد ۶۵۰ واحد یا به عبارتی ۱۰ درصد واحدهای صنعتی تعطیل هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 13تیر 1396، کد مطلب: 4020610: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین