پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۰۳
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
نماینده مردم سرخس در مجلس گفت: امیدواریم منطقه آزاد سرخس هر چه سریعتر به عنوان بندرخشک از سوی دولت اعلام شود.

شعارسال : احمد سجادی اظهار داشت: امسال از سوی مجلس بودجه‌های متعددی در راستای نهضت آسفالت و بهسازی راه‌های بین شهری و روستایی به حوزه انتخابیه سرخش و فریمان اختصاص یافته است.

نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس با بیان اینکه در حوزه راهسازی اقدامات مناسبی در راستای کاهش میزان تصافات در شهرستان فریمان دستور کار قرار گرفته است، افزود: یکی دیگر از اقدامات در حوزه حمل و نقل در شهرستان فریمان خط راه آهن سنگ بست فریمان تا دوغارون است که عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

سجادی تصریح‌کرد: بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان فریمان از جمله پروژه‌های عمرانی در بخش بهداشتی است که پیش بینی می‌شود همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه در حوزه راهسازی شهرستان سرخس اقدامات قابل توجهی انجام شده‌ که از جمله این اقدامات می‌توان به احداث دو تونل در مزادوند شهرستان سرخس است، عنوان‌کرد: حفاری احداث تونل در راه‌های مواصلاتی سرخس انجام شده‌که برای ادامه این حفاری‌ها و توسعه راه‌های شهرستان سرخس بودجه مناسبی از وزارت نفت دریافت شده است.

نماینده مردم سرخس، فریمان، رضویه و احمد آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: برای حفاری راه‌های در شهرستان سرخس 60 میلیارد تومان نیاز است که 20 میلیارد این هزینه را وزارت نفت تقبل کرده است.

سجادی در رابطه با منطقه آزاد سرخس گفت: این منطقه بهترین منطقه برای سراسر خراسان رضوی است چرا که این منطقه دارای جایگاه ویژه‌ای در حوزه صادرات کالا، ایجاد اشتغال و افزایش میزان درآمد استان را می‌تواند به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به‌ اینکه اعلام منطقه آزاد سرخس به عنوان بندر خشک خواسته ما از دولت است، تصریح کرد: امیدواریم هر چه سریع‌تر آستان قدس رضوی با همکاری دولت منطقه آزاد سرخس را به عنوان بندرخشک اعلام کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار خبر9 آذر 1394، کدمطلب: 930992، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین