پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۸۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
ناظر گمرکات خراسان‌رضوی گفت: امسال بیش از ۸۴۰ میلیون دلار کالا از خراسان رضوی به افغانستان صادر شد.

شعار سال: امید جهانخواه در مشهدمقدس اظهار داشت: در 10 ماهه امسال بیش از یک میلیارد و 500 ملیون دلار کالا صادر کرده‌ایم که از نظر ارزشی 11.4 درصد رشد داشته و در همین مدت واردات بیش از 314 میلیون دلار بوده که از نظر ارزشی در مدت زمان مشابه در سال گذشته 2.7 درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: در همین مدت زمان تراز بازرگانی خارجی استان خراسان‌رضوی مثبت و معادل یک میلیارد و 280 میلیون دلار بوده و عمده کالاهای صادراتی ما از نظر ارزش زعفران، کفپوش‌ها، میوه و مواد معدنی بوده است.

ناظر گمرکات خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: بیشترین میزان رشد کالاهای صادراتی در کفپوش‌ها و میوه و تره‌بار و فرآورده‌های سوختی در این 10 ماهه رخ داد است.

جهانخواه بیان کرد: بیش از 840 میلیون دلار از صادرات گمرکات خراسان‌رضوی به افغانستان و بیش از 106 میلیون دلار صادرات امسال از خراسان‌رضوی به عراق صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بیشترین کالاهای وارداتی ما با توجه به اینکه در عمده اقلام جنبه تأمین نیازهای کارخانه‌های تولیدی را داشته شامل پنبه، برنج، لوبیا، کلزا و نخ بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 12بهمن 96، کدمطلب:1644055، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Lord
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
به دلیل وجود مرز مشترک شرایط خوبی برای استاد در زمینه فعالیت های اقتصادی محیا شده
س.د۷۶
Saeed3
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
صدارات و ارز اوری برای کشور از عوامل قدرتمندی یک کشور است
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
0
این مرز مشترکی که وجود داره باید خودش منبع تحولات مالی و اقتصادی خراسان رضوی بشه...ای کاش که مسئولین ظرفیت هارو برای صادرات هرچه بیشتر بشناسن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین