پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۶۱۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی گفت: در حال حاضر ترکمنستان دومین بازار صادراتی خراسان رضوی است.

شعار سال: علی رسولیان اظهار داشت: خراسان‌رضوی برای توسعه روابط اقتصادی ایران- ترکمنستان با محوریت اتاق مشترک بازرگانی دو کشور آمادگی دارد.

وی با تاکید بر لزوم اتخاذ راه‌کارهایی برای توسعه روابط اقتصادی بین دو کشور افزود: ترکمنستان دومین بازار صادراتی خراسان رضوی است.

سرپرست حوزه امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان‌رضوی بر آمادگی استان جهت بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت‌های کشور ترکمنستان در زمینه‌های ترانزیت، تجارت و بازرگانی، صادرات خدمات فنی و مهندسی، سوخت و با محوریت و استفاده حداکثری از توان بخش خصوصی تاکید کرد.

اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان به تازگی و حسب توافق دو کشور و مصوبه اتاق بازرگانی ایران و با هدف توسعه مبادلات تجاری و بازرگانی و همکاری‌های اقتصادی ایجاد شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 7 آبان 96، کد مطلب: 1559217 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین