پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۱۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹
دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه ای اعلام کرد: در روزهای اخیر مشاهده شده است که برخی از نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری و یا اعضای ستاد و افراد منتسب به آنها در اظهارنظرها و موضع گیری‌ها، نقل قول هایی ناقص و یا نادرست از رهبر انقلاب اسلامی و یا مسئولان دفتر معظم له بیان کرده اند.برخی از تحلیل گران بیان داشته اند که این اطلاعیه دارای مخاطب عام و خاص است و احتمالا مخاطب خاص اطلاعیه، علیرضا زاکانی و ادعاهای بیان شده توسط وی می باشد.پیش از این نیز، رهبر انقلاب اسلامی در فرمایشات خود در مراسم سی‌وپنجمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی تذکر مهمی را به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دادند و فرمودند که در رقابت های پیش روی انتخابات میان نامزدها، اخلاق حاکم باشد.

شعار سال : فتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای نقل قول‌های غیر مستند از رهبر انقلاب و مسئولان دفتر ایشان که توسط برخی نامزدهای انتخابات و طرفداران‌شان مطرح شده را غیر قابل اعتبار خواند.

متن اطلاعیه دفتر مقام معظم رهبری به این شرح است:

بسمه‌تعالی

در روزهای اخیر مشاهده شده است که برخی از نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری و یا اعضای ستاد و افراد منتسب به آنها در اظهارنظرها و موضع گیری‌ها، نقل قول هایی ناقص و یا نادرست از رهبر انقلاب اسلامی و یا مسئولان دفتر معظم له بیان کرده اند.اعلام می‌دارد هرگونه نقل قولِ غیرمستند به اسناد موجود و مکتوب از بیانات و اظهار نظرهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و اکتفا به برداشت های شخصی و دریافت‌های شفاهی از بیانات ایشان و یا مسئولان دفتر معظم له فاقد اعتبار و استناد است. انتظار می‌رود همگان نسبت به این موضوع توجه لازم را داشته باشند و از تکرار آن پرهیز شود.

روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری

توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:

زاکانی اخیرا در جریان مناظرات انتخاباتی بیان داشته بود که: زاکانی گفت: سند برجام، سند معیوب و ناقصی است و هیچ اراده نظام نیست. یکی از اشکلاتی که در مجلس وجود داشت، این بود که می گفتند برجام اراده نظام است، من از شخص رهبری پرسیدم، آقای حجازی هم بودند، عرض کردم: «آقا جان این سندی که الآن هست، ما احساس خطر می‌کنیم، اگر اراده نظام است، ما تابع هستیم.» ایشان فرمودند: « به اراده من چرا، شما برو به وظیفه ات عمل کن

تعداد بازدید : 2

اطلاعیه دفتر رهبر انقلاب درباره برخی نقل قول‌های غیرمستند و برداشت‌های شخصی+ این اطلاعیه مخاطب خاص دارد

یک منبع نزدیک به دریابان علی شمخانی مشاور سیاسی مقام معظم رهبری در واکنش به نقل قول ذکر شده از سوی علیرضا زاکانی کاندیدای ریاست جمهوری از شمخانی در موضوع پرونده برجام گفت: دریابان شمخانی دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی و عضو کمیته ۵ نفره، هیچگونه صحبتی با آقای زاکانی پیرامون فرآیند و نحوه پیشبرد پرونده برجام از سوی هیئت ۵ نفره نداشته است.

از طرف دیگر روزنامه جوان ارگان نزدیک به شهرداری تهران بیان داشت که از اطلاعیه دفتر رهبری ابزار تخریب نسازیم! ولی‌فقیه ابزار دعوای سیاسی و سوءاستفاده علیه رقبای انتخاباتی نیست. اگر کسی با دیدن بیانیه اخیر دفتر رهبری، سریع دنبال مصداق‌یابی از رقیب رفته و از یافتن مصداق احتمالی ذوق‌زده شده که موردی علیه رقیب یافته و بیانیه را بهانه تخریب رقیب انتخاباتی کرده، باید بداند که این کار اسمش ولایتمداری نیست، بلکه ابزار قرار دادن ولایت است.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
سبک جالبی را برای زدن خبر دنبال می کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین