پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۱۶۱
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی گفت: از ابتدای امسال در مجموع ۷۰۰۰ طرح اشتغال به بانک‌ها از طرف مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی پیشنهاد شده که ۱۹۹۸ از این تعداد طرح جذب شده‌اند.

شعارسال: سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی گفت: از ابتدای امسال در مجموع ۷۰۰۰ طرح اشتغال به بانک‌ها از طرف مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی پیشنهاد شده که ۱۹۹۸ از این تعداد طرح جذب شده‌اند.

علی رسولیان اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که برای ما دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و آنها را پیگیری می‌کنیم اعتبارات اشتغال برای مددجویان کمیته امداد است.

وی بیان کرد: از مجموع 143 میلیارد تومان اعتبار اشتغال کمیته امداد خراسان‌رضوی 125 میلیارد تومان معادل 88 درصد به 14 بانک ابلاغ شده است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی بیان کرد: جلسه‌ای با این 14 بانک برگزار شده که بتوانیم مشکلات به وجود آمده در روند تشکیل پرونده‌های مددجویان کمیته امداد مانند نبود ضامن و یا کند بودن فرآیندها رفع شوند.

رسولیان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال در مجموع 7000 طرح به بانک‌ها از طرف مددجویان کمیته امداد خراسان‌رضوی پیشنهاد شده که 1998 از این تعداد طرح جذب شده‌اند.

وی بیان کرد: در جلسه برگزار شده توافق شد که تا پایان بهمن‌ماه امسال تمام اعتبارات در نظر گرفته شده برای اشتغال مددجویان جذب شده و بانک‌ها در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 27 آذر 1396، کدخبر: 1604482 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین