پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۶۱
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
مدیرکل دفتر اقتصادی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌رضوی گفت: تمام اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی خراسان رضوی تا پایان سال جذب شده و به افراد متقاضی پرداخت می‌شود.

شعارسال: علی رسولیان اظهار داشت: مصوبۀ میزان این تسهیلات برای تمام بخش‌های شغلی و تمام شهرستان‌های خراسان‌رضوی ۱۷میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان با سود ۴درصد و به‌صورت قرض‌الحسنه بوده که بخشی از آن تاکنون توسط دستگاه‌های اجرایی جذب شده است.

وی افزود: باید در نظر داشت که دستورالعمل پرداخت و ابلاغ آن در اواخر مردادماه انجام شده و اجرایی‌شدن آن قدری زمان می‌برد با این حال ساز و کار اجرای آن در دست انجام بوده و زیرساخت‌های آن از جمله تعیین دستگاه‌ها، سهم بخش‌های مختلف، مشخص شدن بانک‌ها و میزان تخصیص آن‌ها مشخص شده است.

مدیرکل دفتر اقتصادی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌رضوی افزود: برخی از دستگاه‌هایی که این وام را به افراد زیرپوشش خود پرداخت می‌کنند، عبارت از صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، جهادکشاورزی خراسان‌رضوی و کمیته امداد هستند.

رسولیان با اشاره به کاهش سود تسهیلات برای صادرات کالاهای واحدهای تولیدی، خاطرنشان کرد: ابلاغیه کاهش سود برای واحدهایی که تولید خود را صادر می‌کنند، به تازگی ابلاغ شده و اجرایی‌کردن آن در دستور کار قرار گرفته و به‌زودی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: این یارانه در واقع از سمت صندوق ضمانت توسعه در نظر گرفته شده و به‌واحدهای صنعتی که کالای صادراتی تولید می‌کنند تسهیلاتی با سود پایین‌تر از معمول پرداخت می‌کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی مشهدپیام، تاریخ انتشار: 14بهمن1394، کدخبر: 1891923: www.mashhadpayam.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین