پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۹۶
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰
استاندار کرمان گفت: توسعه‌ی روستایی یکی از راهبردهای اصلی دولت است.

شعار سال: علی‌رضا رزم‌حسینی در نشست مشورتی فرمانداران، تعدادی از بخشداران و دهیاران استان کرمان پیرامون استقرار واحدهای تولیدی در روستاها با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با بیان این‌که استضعاف‌زدایی از روستاها به‌عنوان یک راهبرد اصلی در دولت دنبال می‌شود، گفت: احیای صنایع دستی و مشاغل خانگی در روستاها با توجه به اهمیت اشتغال‌زایی در روستاها و نقش آن در جلوگیری از مهاجرت به شهرها مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: 553 طرح در دهه‌ی فجر سال جاری با 36 هزار و 320 میلیارد ریال در استان کرمان به بهره‌برداری رسیده که 1070 میلیارد ریال مربوط به پروژه‌های روستایی بوده است.

استاندار کرمان بیان کرد: تاکنون، هفت کارگاره قالی‌بافی در روستاهای کرمان راه‌اندازی و مجوز بیمه‌ی پنج هزار نفر از قالی‌بافان استان نیز دریافت شده است.

وی افزود: بیش از چهار هزار و 220 میلیارد ریال طی دهه‌ی فجر سال‌جاری در بخش زیرساخت‌های توسعه‌ی روستایی آی‌تی استان کرمان هزینه شده است.

وی ادامه داد: اینترنت نسل چهارم نیز در 501 روستای استان کرمان راه‌اندازی شده است.

رزم‌حسینی با بیان این‌که زمینه‌ی بهره‌مندی روستاییان با تجهیز روستاها به اینترنت نسل سوم و چهارم از 600 نوع خدمات دولت الکترونیک در استان کرمان فراهم می‌شود، به این‌که آیین مختلف در ایام دهه‌ی فجر به خوبی و با امنیت بسیار خوبی برگزار شد، گفت: در تمام روزهای دهه‌ی فجر شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف و برگزاری جشن‌ها بودیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم در 22 بهمن‌ماه نیز مانند همیشه در صحنه حضور یافتند و وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان دادند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلا عرسانی کرمانشهر آنلاین، تاریخ انتشار 24 بهمن 1394، کد مطلب: 9411215: www. kerna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین