پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۷۷۸
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: استان خراسان‌رضوی از ۲۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در کل کشور در حوزه اشتغال ۱۸ هزار و ۴۸۶ میلیارد ریال سهم دارد.

شعارسال: علی رسولیان در مشهدمقدس اظهار داشت: از زمان ابلاغ تسهیلات اشتغال مشمول به بانک‌ها تاکنون، معرفی تنها 23 پروژه به ارزش 40 میلیارد تومان به بانک‌های عامل صورت گرفته است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان‌رضوی گفت: استان خراسان‌رضوی از 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات در کل کشور در حوزه اشتغال 18 هزار و 486 میلیارد ریال سهم دارد.

رسولیان با اشاره به عملکرد ضعیف دستگاه‌ها، خاطرنشان کرد: باید دستگاه‌ها و بانک‌ها جهت افزایش تعداد این 23 پروژه مشارکت بیشتری داشته و معرفی این طرح‌ها به بانک‌ها با سرعت بیشتری پیش‌ رود.

وی با اشاره به لزوم داشتن ظرفیت و فرصت استفاده مطلوب دستگاه‌ها و بانک‌ها، خاطرنشان کرد: باید به‌منظور استفاده پروژه‌های بیشتر با جذب افزون‌تر، ارزش مالی آن برای استفاده از این تسهیلات در پروژه‌های متعدد افزایش یابد. این تسهیلات جدا از کاهش سه تا هشت درصدی برای نوع طرح‌ها و قرارداشتن آنها در مناطق محروم، روستایی یا مرزی، 18 درصد سود پایه دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان‌رضوی با اشاره به معرفی فرمانداران دارای عملکرد مطلوب و اعلام فرمانداران ناتوان در بحث عملکرد موفق، بیان کرد: در صورت حمایت از بخش خصوصی، نتایج مطلوب در استان مشاهده می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 10 دی 1396 ، کدخبر: 1616007 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین