پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۴۴۴
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: تاکنون ۲۵۴ میلیارد تومان تسهیلات توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان پرداخت شده است.

شعار سال: به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، قربان میرزایی با بیان اینکه تاکنون ۲۵۴ میلیارد تومان تسهیلات توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان پرداخت شده است، گفت:تا سوم آذرماه در مجموع سه هزار و ۴۰۲ طرح در این زمینه با ۱۲ هزار و ۴۱۴ شغل جدید مصوب شد.

سرپرست استانداری خراسان رضویعنوان کرد: برای این تعداد، ۳۵۳ میلیارد تومان تسهیلات مصوب شده که از این میزان تاکنون، ۲۵۴ میلیارد تومان آن پرداخت شده و بقیه هم در حال پرداخت است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات از طریق چهار بانک توسعه تعاون، کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است، اضافه کرد: سایر طرح های اشتغال در حوزه‌های حمایتی و نیز تبصره ۱۶ و ۱۸ هم با جدیت در دست پیگیری و اجرا است.

سرپرست استانداری خراسان رضوی با اشاره به‌اینکه محور فعالیت در شرایط کنونی با وجود تحریم دشمنان حفظ اشتغال موجود و رونق تولید در عین تلاش برای توسعه اشتغال است، متذکر شد:در این راستا با وجود مشکلات کمک به‌رونق بخش تولیدی هم از جمله ضرورت‌ها ست که با همراهی مردم و بخش خصوصی می‌توان این مشکلات را به‌حداقل رساند.

میرزایی افزود: طی هشت ماهه امسال با وجود مشکلات موجود صادرات خراسان رضوی به‌یک میلیون و ۹۱۹ هزار تن به‌ارزش یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون دلار رسیده است.

وی با اشاره به‌اینکه این رقم نسبت به‌مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی ۳۹ درصد و ارزشی ۴۰ درصد رشد داشته است،ادامه داد: در این مدت، واردات استان هم در مجموع ۱۷۰ هزار تن کالا به‌ارزش ۲۳۱ میلیون دلار بوده که در مقایسه با مدت مشابه قبل از نظر وزنی ۱۲ درصد کاهش و از نظر ارزشی یک دهم درصد رشد داشته است.

سرپرست استانداری خراسان رضوی، تراز بازرگانی استان را یک میلیارد و ۴۶۶ میلیون دلار مثبت ذکر کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت کانون کارآفرینان استان خراسان رضوی، تاریخ 12 آذر 97، کد مطلب: 1697: www.karafarinkh.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین