پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۹۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۹
بیش از 2000 میلیارد ریال از تسهیلات مشاغل روستایی سهم خراسان رضوی است.

شعار سال: مرکز خراسان رضوی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: تسهیلات مربوط به طرح مشاغل خانگی قانون حمایت از توسعه مشاغل پایدار در مناطق روستایی و عشایری با هدف ایجاد اشتغال در مناطق روستایی، تثبیت جمعیت روستایی، پیشگیری از مهاجرت روستائیان، رونق تولید و صنعت در مناطق روستایی به متقاضیان پرداخت می شود که سهم خراسان رضوی از این تسهیلات دو هزارو 130 میلیارد ریال است.

محمد سنجری افزود: این تسهیلات براساس مقدار بیکاری هر شهرستان ، جمعیت روستایی، جمعیت عشایر و جمعیت مستقر در مناطق محروم توزیع شد.

او گفت: سود این تسهیلات در روستاهای مناطق مرزی چهار درصد و در مناطق محروم شش درصد است، همچنین نرخ سود سرمایه در گردش که از محل تسهیلات مشاغل روستایی به متقاضیان بنگاه های اقتصادی پرداخت می شود 10 درصد با دوره بازپرداخت یک و نیم ساله است.

مدیرکل تعاون خراسان رضوی افزود: مدت بازپرداخت این تسهیلات در دیگر بخش ها اعم از ایجاد بنگاه اقتصادی یا توسعه بنگاه با یک سال تنفس پس از بهره برداری، شش سال است.

محمد سنجری با بیان این که عامل پرداخت تسهیلات مشاغل روستایی بانک کشاورزی، پست بانک، بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید است گفت: ثبت نام متقاضیان از طریق سامانه کارا انجام شده و مهلت جذب اعتبار استانی این طرح تا پایان خرداد سال آینده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ 7 اسفند 96، کد مطلب: 2042456: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
امیدوارم این تسهیلات بی واسطه به خود روستاییان برسه چون قبلا شاهد بسیاری از اختلاس های کوچک و بزرگ توی این مسائل بودیم
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
به راحتی با کمی اموزش زنان روستایی و این تسهیلات میتونیم حتی بازار های صادراتی هم از مشاغل کشور رونق ببخشیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین