پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۵۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
فرماندار زنجان با اشاره به اینکه بیکاری یکی از عوامل به‌وجود آمدن آسیب‌های اجتماعی است گفت: مشاغل خانگی در زنجان توسعه می‌یابد.

شعار سال: رضا عسگری ظهر امروز در جلسه کمیته اشتغال با بیان اینکه جلسات کارگروه ما به گونه‌ای خواهد بود که همه مسئولان شهرستانی باید گزارش عملی ارائه دهند، اظهار داشت: گزارش‌ها باید در قالب پاورپوینت و اعداد و ارقام باشد و کاملا این گزارش‌ها بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروزه مشکل اشتغال یکی از مشکلات جدی جامعه است،‌ تصریح کرد: هیچ اولویتی برای نظام بالاتر از اشتغال نیست.

فرماندار زنجان با بیان اینکه امروزه در هر خانواده بیکار وجود دارد، تصریح کرد: بیکاری یکی از علل به وجود آمدن آسیب‌های اجتماعی، طلاق و اعتیاد است.

وی از سهمیه‌بندی مشاغل خانگی برای دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: در نظر گرفتن مشاغل روستایی و توسعه روستایی کار بزرگی است که حتی رهبر معظم‌ انقلاب به این موضوع شخصا ورود پیدا کردند و یک مبلغی از صندوق توسعه ملی برای این کار اختصاص پیدا کرد‌.

عسگری با ابراز خرسندی از طرح خوب روستا تعاون وزارت تعاون گفت: این طرح بسیار خوبی است و باید از تمام ظرفیت‌های روستاییان استفاده کرد.

وی به طرح خوب تعاونی روستایی استان زنجان اشاره کرد و گفت: برندسازی محصولات کشاورزی استان کار بسیار خوب و ارزشمندی است‌.

فرماندار زنجان با بیان اینکه لازمه رقابت‌ کردن در حوزه مواد غذایی و محصولات کشاورزی کیفیت بالا است، خاطرنشان کرد: از چهار بانک عامل که برای حوزه اشتغال در نظر گرفته شده است تقاضا داریم با نگاه ویژه‌ای به موضوع اشتغال نگاه کنند.

وی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها فقط وام اشتغال می‌دهند و دیگر با متقاضیان ارتباط ندارند، گفت: باید بعد از اعطای وام با متقاضیان ارتباط داشت که آیا واقعا با وام اشتغال ایجاد کردند و آیا بعد از ایجاد اشتغال و کسب و کار محصولاتشان فروش می‌رود و موفق شده‌اند؟

عسگری در ادامه با بیان اینکه متاسفانه در حوزه کشاورزی هدر رفت آب را شاهد هستیم گفت: باید حوزه کشاورزی نوین شود و از روش‌های جدیدی بهره گرفت.

وی در پایان به موضوع مهم ارتباطات اشاره و عنوان کرد: از حوزه ارتباطات نباید غافل شویم و فقط استفاده از ارتباطات معطوف به استفاده از شبکه‌های اجتماعی و سایر موارد نشود.

فرماندار زنجان گفت: هدف از ایجاد دولت الکترونیک کاهش تقاضای مردم به دستگاه‌های دولتی است و کارهای خود را از طریق اینترنت انجام دهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 1بهمن 96، کدمطلب:1633917، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
خیلی کار درست و بجایی هست ، برای حل مشکل بیکاری باید چنین شغل هایی توسعه پیدا کنه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین