پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
فرماندار زنجان با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار شهرستان زنجان چهارشنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود، گفت: بازرسان و دستگاه تعزیرات حکومتی باید با گران فروشی‌ها برخورد کنند.
شعار سال: فرماندار زنجان با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار شهرستان زنجان چهارشنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود، گفت: بازرسان و دستگاه تعزیرات حکومتی باید با گران فروشی‌ها برخورد کنند.

رضا عسگری به نوسانات بازار در هفته‌های گذشته اشاره و اظهار داشت: با توجه به حساسیت کار جلسات ستاد تنظیم بازار به شکل هفتگی در فرمانداری زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار چهارشنبه‌های هر هفته با حضور مسئولان شهرستانی برگزار می‌شود، گفت: ستاد تنظیم بازار نباید سبب این شود که برخی دستگاه‌ها از وظایف ذاتی خود فرار کنند.

فرماندار زنجان تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار مسئول برخورد با گران فروشی و برخورد با فروشندگان متخلف نیست و این وظیفه بر عهده اداره بازرسی سامان صنعت، معدن و تجارت و نیز سازمان تعزیرات حکومتی است.

وی با تاکید بر اینکه باید با عاملان گران فروشی برخورد قاطع شود، گفت: مردم می‌توانند با شماره 124 تماس بگیرند و گزارشات خود را به اداره بازرسی اعلام کنند.

عسگری با بیان اینکه کسانی که از ارز 4 هزار و 200 تومانی برای واردات و یا تولید استفاده کردند نباید افزایش قیمت را در محضولاتشان لحاظ کنند، خاطرنشان کرد: بازرسان باید اینگونه افراد را احصا کنند.

وی از افتتاح چند پروژه در هفته دولت خبر داد و گفت: به زودی پروژه‌ها جمع بندی می‌شود و رسانه‌ای می‌شود.

فرماندار زنجان پروژه پیاده راه کردن خیابان امام(ره) را مهم ارزیابی کرد و گفت: اگرچه با آغاز به کار کردن این پروژه حواشی داشت و مردم اعتراض می‌کردند  ولی خوشبختانه خوب مدیریت شد.

وی در پایان از اعزام خود به سفر حج تمتع در سال جاری خبر داد و گفت: از تمام مردم شهر زنجان حلالیت می‌طلبم و نایب الزیاره تمام مردم زنجان خواهم بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 24 تیر 1397، کدخبر: 1776260 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
این بخورد های باید تشدید شود و فقط به حرف نباید بسنده کنیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین