پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۷۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: شوراها و دهیاران باید به پیگیری و رفع مشکلات روستاها توجه کنند.

شعار سال: فریدون احمدی شامگاه پنجشنبه در مراسم شورای ادارای بخش قره پشتلو، افزود: ۱۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های اشتغال زایی روستاهای سطح استان زنجان اختصاص یافته که سهم شهرستان زنجان ۲۲ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه باید شوراها و دهیاران نسبت به پیگیری و رفع مشکلات روستاها توجه کنند، اظهار کرد: دهیاران و شوراها باید با توجه به شناخت پتانسیل هاو ظرفیت‌های روستاهای استان زمینه ایجاد اشتغال پایدار را فراهم کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به ایجاد اشتغال در روستاها باعث می‌شود که روستاییان به شهرها مهاجرت نکنند.

احمدی تاکید کرد: دهیاران باید برای توسعه اشتغال در روستاها برنامه ریزی و مدیریت لازم را داشته باشند و باعث رونق اقتصادی در روستاها شوند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند، افزود: روستاها یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی است و در این میان باید به توسعه اقتصاد و اشتغال روستاها بیشتر توجه شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: تولید مادر اقتصاد است و باید به صورت کامل از تولید حمایت شود و در استان زنجان باید از کالای قابلیت صادراتی و رقابت پذیری دارد، حمایت ویژه صورت بگیرد.

احمدی ابر از کرد: با توجه به اینکه منابع کشور محدود است، باید ابتدا از صادر کنندگان حمایت شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری سلطانیه 365 ، تاریخ انتشار 11اسفند 96، کدمطلب: 3446، www.soltanieh365.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
عدم توجه به مسئله توسعه روستا ها باعث مهاجرت اونها به سمت شهر ها میشه که این خودش مشکلات بسیاری رو به وجود میاره
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین