پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۵۰۴
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
فتح‌الله حقیقی نماینده عالی دولت در استان زنجان بر لزوم ارائه آمار جامعی از اشتغال ایجاد شده در استان و میزان تسهیلات پرداختی توسط بانک‌ها تاکید کرد.
شعار سال:نماینده عالی دولت در استان زنجان بر لزوم ارائه آمار جامعی از اشتغال ایجاد شده در استان و میزان تسهیلات پرداختی توسط بانک‌ها تاکید کرد.

فتح‌الله حقیقی صبح امروز در کارگروه مشترک اشتغال استان، با تاکید بر اینکه برای ارائه ندادن آمار، با کلمات بازی نکنیم، اظهار کرد: در حال حاضر، کم‌ترین وظیفه ما این است که نتیجه اقدامات‌مان را شسته و رفته در اختیار مردم قرار دهیم. بانک‌ها نیز باید تسهیلاتی که سال گذشته ارایه داده‌اند را به‌صورت مستند ارایه دهند تا توسط بنده مورد تایید و امضا قرار گیرد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه باید از همه تلاش و استعدادمان برای حل مشکلات موجود استفاده کنیم، ادامه داد: در مورد موضوع اشتغال، وظیفه هر کس مشخص است و همه دستگاه‌ها موظف‌اند که آمار واقعی‌ و درست ارایه دهند. در این راستا، ضروری است که کمیته رصد اشتغال تشکیل شود و جلوی اقدامات انفرادی را بگیرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه انفرادی عمل می‌کنیم و نیازمند مدیری هستیم که روحیه اجتماعی و مشارکت‌پذیری داشته باشد؛ در واقع مدیران ذی‌ربط استانی باید در خصوص مسئله بسیار مهم اشتغال به جمع‌بندی درست و اصولی برسند تا رسانه‌ها نیز دچار سردرگمی نشوند.

حقیقی همچنین با اشاره به اینکه در خصوص پرداخت تسهیلات، به جز چند بانک که گزارش‌های جامعی ارائه داده‌اند، گزارش‌های سایر بانک‌ها را امضا نکرده‌ام، افزود: مدیر ارزشمند کسی است که بیشترین هماهنگی را برای خدمت به مردم داشته باشد. پست‌های مدیریتی در غیر این صورت ارزش ندارد و برای آرامش داشتن، باید هماهنگ باشیم. علاوه بر این، نحوه نظارت به اشتغال روستایی نیز باید گزارش داده شود و در مجموع، باید وضعیت رصد اشتغال را به مردم گزارش دهیم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان یادآور شد: تضامینی که در شورای بانک‌ها تصویب شد باید اجرایی شود و ضروری است که بانک‌های ایراددار شناسایی شوند؛ در واقع همه مدیران باید مکمل هم باشند و عملکرد کامل بانک‌های استان نیز گزارش شود. در چنین شرایطی، ایراد در دولت نیست و به جد می‌توان اذعان کرد که ایراد از ناهماهنگی ما است.

حقیقی در ادامه با تاکید بر اینکه برای بررسی طرح‌های اشتغال، شاید لازم باشد که مدت زمان استاندارد را بشکنیم، خاطرنشان کرد: نیازمند کار کارشناسی شده هستیم و رفع مشکلات موجود مستلزم کار کارشناسی شده است.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:18خرداد1398،کدخبر:98031807464،www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین