پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۱۷۶۸
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
استاندار تهران در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال این استان گفت: طبق تعهدات دولت ۱۰۰ هزار شغل باید در استان تهران ایجاد شود که ۱۲ هزار شغل حمایتی و ۸۸ هزار شغل در صنعت،کشاورزی و خدمات است.

شعارسال: محمد حسین مقیمی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان تهران که با حضور محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، طی سخنانی گفت: لازم است در مسیر اجرای طرح های اقتصادی و اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان،کارآفرینان و سرمایه گذاران اطلاع رسانی جامعی انجام شود.

وی افزود: فرمانداران،بخشداران و اتحادیه صنوف تولیدی مختلف و بخش خصوصی با هماهنگی اتاق بازرگانی باید در جریان کامل اعطای تسهیلات سرمایه گذاری ، تولید و وام های پرداخت شده قرار بگیرند.

مقیمی در ادامه جلسه به گزارش ارائه شده در خصوص وضعیت افراد تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) اشاره کرد و گفت: در دولت تدبیر و امید میزان حمایت از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) افزایش یافت و این مسائل باید برای مردم اطلاع رسانی شود.

استاندار تهران تصریح کرد: باید در جامعه در موضوع اشتغال به سرمایه گذاری های خرد و کلان در کنار هم توجه شود و مصوبه مجلس و دستورالعمل دولت باید با همکاری بانک ها و ماموریت دستگاه ها در خصوص برنامه ریزی های حوزه اشتغال عملیاتی شود.

وی در ادامه سخنانش گفت: قرار است امسال ۹۵۰ هزار شغل در کشور ایجاد کنیم و دولت این تعهد را دارد و از این تعداد حدود ۱۰۰ هزار شغل باید در استان تهران ایجاد شود که ۱۲ هزار شغل حمایتی و ۸۸ هزار شغل در صنعت،کشاورزی و خدمات باید محقق شود و براین اساس حدود ۳۰ هزار شغل در صنعت،۳ هزار شغل در کشاورزی،۳۵ هزار شغل در خدمات و ۲۰ هزار شغل در سایر بخش ها باید در استان تهران ایجاد شود.

مقیمی با اشاره به اینکه ۳ هزار میلیارد تومان در استان باید در حوزه اشتغال سرمایه گذاری شود افزود: با تحقق این بودجه به اهداف خود در طرح تکاپو،کارورزی،تعاونی ها و مشاغل خانگی و روستایی دست خواهیم یافت و لازم است مداوم و روزانه رصد شود که در کدام مرحله طرح ها قرار داریم .

استاندار گفت: اگر ۱۰۰ هزار شغل در استان ایجاد کنیم به این معنا است که کار خود را طبق وظایف به درستی انجام داده ایم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 10 دی 1396 ، کدخبر: 4187593 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین