پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۰۳۳۶۳
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
استاندار تهران در جمع مردم اسلامشهر از آغاز عملیات اجرایی مترو این شهرستان خبر داد و گفت: اعتبارات مترو در سفر رییس جمهور به اسلامشهر مصوب شده است.

شعارسال: استاندار تهران در جمع مردم اسلامشهر از آغاز عملیات اجرایی مترو این شهرستان خبر داد و گفت: اعتبارات مترو در سفر رییس جمهور به اسلامشهر مصوب شده است.

محمد حسین مقیمی ظهر دوشنبه در جریان هفتمین سفر شهرستانی خود به اسلامشهر، در جمع مردم این شهرستان در مسجد المهدی(عج) گفت: امروز از نزدیک در جریان فعالیت های انجام شده، توفیقات، کمبودها و کسری های اسلامشهر قرار گرفته و برای رفع آن ها تصمیم سازی خواهیم کرد.

* ظرف ۱۵ روز زمین برای احداث شهرک صنعتی اسلامشهر مشخص می شود

وی با اشاره به برگزاری جلسه مشترک شورای برنامه ریزی استان تهران با کمیته برنامه ریزی اسلامشهر افزود: در اسلامشهر ۴ کارگروه تشکیل می شود، که ۲ کارگروه صبح و ۲ کارگروه هم بعد از ظهر خواهد بود، در کارگروه های صبح مباحث عمرانی و برنامه ریزی اسلامشهر بررسی شد.

استاندار تهران از آغاز عملیات اجرایی مترو اسلامشهر خبر داد و گفت: در این مسیر از ایستگاه مترو فرودگاه امام(ره) استفاده خواهد شد و علاوه بر آن از خط راه آهنی که اجرا خواهد شد، به صورت رفت و برگشت اجرا می شود، اعتبارات مترو در سفر رییس جمهور مصوب شده است.

استاندار تهران از بررسی و تصمیم گیری برای حل مشکل آب اسلامشهر خبر داد و اضافه کرد: قرار شد، ظرف ۱۵ روز زمین برای احداث شهرک صنعتی اسلامشهر مشخص شود و لکه های صنعتی اسلامشهر نیز سامان دهی شود.

* پیشرفت ۵۶ درصدی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر

وی در ارتباط با ایجاد انبار کانتینری کشور در اسلامشهر اظهار داشت: مجموعه کنار راه آهن به این کار اختصاص داده می شود و موانع سر راه برداشته شود، این امر اشتغال بسیار خوبی در شهرستان ایجاد خواهد کرد.

مقیمی پیشرفت احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر را ۵۶ درصد عنوان کرد و گفت: مباحث کمبود مدارس و کلاس های درس و فضاهای ورزشی نیز مطرح و تصمیماتی برای رفع آن ها اتخاذ شد.

نماینده عالی دولت در استان تهران به دستور رییس جمهور مبنی بر افزایش جلسات با مردم و شنیدن انتقادات آن ها اشاره کرد و گفت: رعایت حقوق شهروندی وظیفه مسئولین است، باید پیشنهادات و انتقادات شخصی و عمومی مردم را شنید و برای حل آن اقدام کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18 دی 1396، کدخبر: 4194222، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین