پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۳۵۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱
استاندار تهران از تدوین و عملیاتی شدن برنامه جامع استان با هدف رفع کمبودها،مشکلات و نارسایی های استان تا تیرماه سال آینده خبر داد.
شعارسال: نخستین گردهمایی اعضای شوراهای اسلامی شهروروستای استان تهران با موضوع فرصت ها،چالش ها و چشم اندازهای توسعه پایدار با حضور محمدحسین مقیمی استاندار تهران و شماری از اعضای شوراهای اسلامی شهر روستای استان برگزار شد.

محمدحسین مقیمی تدوین و اجرای برنامه جامع مبتنی بر دیدگاه واقع گرایانه را برای توسعه پایدار و همه جانبه استان تهران ضروری خواند و گفت: در این برنامه جامع که در تیرماه سال آینده کارتدوین آن به پایان رسیده و عملیاتی می شود سعی شده است تا از همه سلایق مختلف که در حوزه تصمیم گیری و تصمیم سازی دخیل هستند استفاده کنیم.

مقیمی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با مجمع نمایندگان استان،شوراهای اسلامی شهر و روستا و مدیران دستگاه های اجرایی برای ارائه نقطه نظرات همه تصمیم سازان در استان تهران خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات مشترک با کسانی که در حوزه تصمیم سازی و تصمیم گیری دخیل هستند باعث ایجاد نوعی وحدت رویه در اتخاذ تصمیمات و تدوین برنامه توسعه محور برای پیشرفت همه جانبه استان می شود.

وی با برجسته خواندن این موضوع که افراد مختلف با داشتن سلایق مختلف می توانند دور یک میز بنشینند و برای توسعه و پیشرفت کشور تصمیم سازی کنند اظهار کرد: از یک سو شاهد هستیم که اعضای شوراهای اسلامی را کسانی تشکیل می دهند  که عمدتأ سیاست های دولت را قبول دارند و از طرف دیگر رویکرد کار شورایی و احترام به نظر مردم را در دولت مشاهده می کنیم.

استاندار تهران از نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با اعضای شورای اسلامی استان تهران در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت:برای تدوین برنامه جامع توسعه استان باید نظرات همه تصمیم سازان اعم از نمایندگان محترم مردم تهران در مجلس،ائمه محترم جمعه  شهرستان ها ،اعضای شوراهای اسلامی شهروروستا در شهرستان ها،شهرداران ،دهیاران و اعضای شورای اسلامی استان تهران را بشنویم و نقطه نظرات آنها را در تدوین برنامه لحاظ کنیم و در اوایل سال آینده این جلسه مشترک با اعضای شورای  اسلامی استان تهران برگزار می شود.

وی برگزاری دو نشست مشترک استاندار و معاونین با مجمع نمایندگان استان را بسیار سازنده ارزیابی کرد و افزود: در این دو نشست نارسایی‌ها و کمبودهای استان را مطرح کردیم تا بتوانیم از طریق رایزنی نمایندگان استان در بودجه سال آینده سهم خوبی برای استان تخصیص داده شود.

وی ادامه داد: در سفرهای شهرستانی از هر فرصتی برای شنیدن نظرات و دیدگاه های اعضای شوراهای اسلامی شهروروستا استفاده میکنیم و بر این باورم که اگر شوراها در حوزه ی تصمیم سازی وارد شوند شاهد تحولی بزرگ در توسعه ی استان خواهیم بود.

مقیمی در خاتمه از دو مشکل آلودگی هوا و ایمن سازی خانه های شهری و روستایی در استان تهران به عنوان راهبردی ترین معضلات در استان تهران یاد کرد و افزود:حل مشکلاتی اینچنینی نیازمند کارگروهی و هم افزایی همه تصمیم گیران است و عزم جدی همه حوزه‌های دخیل در این دو بخش را می‌طلبد.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری آفتاب ، تاریخ انتشار: 11اسفند 1396، کدخبر: ۵۱۱۴۶۴،www.aftabnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
کاش به مسائل مختلف استان های دیگر کشور هم رسیدگی بشه ، تهران دیگر توانایی پذیرایی از این حجم از جمعیت رو نداره
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
0
باید به طرح تقسیم کردن پایتخت های مختلف در کشور بیشتر تفکر کرد تا تمرکز جمعیت را از تهران دور کنند
تهران واقعا فضای مناسبی برای زندگی نیست
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین