پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۳۸۱۸۷۰
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
مهدی اقراریان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا کنون با تخلف عمده در حوزه ساخت و ساز در پایتخت مواجه نشده‌ایم. دیده‌بانی مردم می‌تواند در مقابله با تخلفات در این زمینه یاری‌رسان باشد و شهروندان می‌توانند با اعلام این تخلفات به ما در برخورد با آن کمک کنند.
شعار سال: مهدی اقراریان با بیان اینکه اولویت بررسی در حال حاضر ساختمان‌های ناایمن است، اظهار کرد: اسامی ساختمان‌های ناایمن توسط شهرداری در حال به روز رسانی است و اطلاع‌رسانی عمومی به شهروندان را انجام می‌دهد و از طرفی دیگر، دادستانی نیز در خصوص نحوه فعالیت این ساختمان‌ها اقدام می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه تخلفات در حوزه ساخت و ساز متنوع و متکثر است، یادآور شد: تعداد این تخلفات در برخی مناطق قابل توجه است، اما در مواردی شاهد این هستیم که تخلفات از پنج تا ۱۰ متر در اضافه بناست و تخلفات جزئی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی تخلفات نیز عمده است، خاطرنشان کرد: ما تا کنون با تخلف عمده در ساخت و ساز در پایتخت مواجه نشده‌ایم.

اقراریان تأکید کرد: دیده‌بانی مردم می‌تواند در مقابله با تخلفات در این زمینه یاری‌رسان باشد و شهروندان می‌توانند با اعلام این تخلفات به ما در برخورد با آن کمک کنند.

بنا براعلام سایت شهر، وی همچنین تصریح کرد: کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران آمادگی کامل دارد که در این زمینه ورود کند و پیگیری‌های لازم را انجام دهد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۲ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۲۶۲۳۸۷، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین