پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۱۱۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱
فاجعه خلازیر فاجعه کوچکی نبود. تخریب ساختمان با بستن سیم بکسل به لودر و کشیدن پایه های آن. درست نظیر تخریب ساختمان های نامناسب اطراف معابر در دوره پهلوی اول و بستن طناب به اسب؟! ورای ابعاد فنی این رسوایی و فوت پنج کادر شهرداری و نیروی انتظامی، سوال این است که آیا تورج فرهادی، قربانی ماجرای خلازیر گیت خواهد شد؟ شهرداری که مدعی است از طریق شماره تلفن همسرش مورد تهدید قرار گرفته و مخالفانی که به او لقب شهردار سیاه را داده و پرونده حوادث دوره شهرداری او در مناطق مختلف را بازبررسی کرده اند و یا شهرداری تهران که بنظر می رسد برای خلاصی از شر رسوایی خلازیر گیت، به دنبال یک قربانی می گردد؟

شعارسال: تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ در صحن شورای شهر درباره نحوه وقوع ریزش‌های ساختمان‌های خلازیر توضیح می‌دهد. مدعی است که ضربه‌ای که به ساختمان وارد شد به صورت پاندولیک چهار ساختمان بعدی را تحت تاثیر قرار داد و ساختمان آخر به دلیل ۹ طبقه بودن و بلندای ساختمان از تعادل خارج شد، ستون ساختمان پیچید و فروریخت. توضیحاتی که گویا اشاره‌ای به بستن سیم بکسل به لودر برای تخریب ساختمان ندارد؟!

تورج فرهادی قربانی رسوایی شهرداری در خلازیر خواهد شد؟

فاجعه خلازیر فاجعه کوچکی نبود. تخریب ساختمان با بستن سیم بکسل به لودر و کشیدن پایه‌های آن. درست نظیر تخریب ساختمان‌های نامناسب اطراف معابر در دوره پهلوی اول و بستن طناب به اسب؟! ورای ابعاد فنی این رسوایی و فوت پنج کادر شهرداری و نیروی انتظامی، سوال این است که آیا تورج فرهادی، قربانی ماجرای خلازیر گیت خواهد شد؟ شهرداری که مدعی است از طریق شماره تلفن همسرش مورد تهدید قرار گرفته و مخالفانی که به او لقب شهردار سیاه را داده و پرونده حوادث دوره شهرداری او در مناطق مختلف را بازبررسی کرده اند و یا شهرداری تهران که بنظر می‌رسد برای خلاصی از شر رسوایی خلازیر گیت، به دنبال یک قربانی می‌گردد؟

تورج فرهادی قربانی رسوایی شهرداری در خلازیر خواهد شد؟

تعداد بازدید : 42
 
تعداد بازدید : 48

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعارسال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
0
0
بنظر من که قربانی اش می کنند و برش می دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
0
0
چه لیست بلند بالایی در سایت شما ار عملکرد ایشون وجود داره؟ چند سال روی این فرد خیمه زده بودید؟
مدیر پایگاه

سلام و صبح بخیر 


پایگاه تحلیلی خبری شعار سال پایگاهی مستقل، مستندنویس و توسعه گرا است. تخریب گر ، زرد نویس و بداخلاق نیست که روی کسی خیمه بزند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین