پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۵۴۶
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
پیرعلی سرپرست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان در حکمی تورج فرهادی را به سمت مدیرکل شهر تهران منصوب کرد.در حکم محمدعلی پیرعلی خطاب به فرهادی آمده است: نظر به پاکدستی، تعهد و تجارب ارزشمند و موثر جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیرکل اموال و املاک شهر تهران منصوب می‌شوید. برخی از منتقدین تورج فرهادی ، بندهای مطرح در حکم را بیشتر نوعی شوخی و تعارف مدیریتی برای معرفی توانمندی های مدیر جدید می دانند.

شعار سال: پیرعلی سرپرست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان در حکمی تورج فرهادی را به سمت مدیرکل شهر تهران منصوب کرد. در حکم محمدعلی پیرعلی خطاب به فرهادی آمده است:

نظر به پاکدستی، تعهد و تجارب ارزشمند و موثر جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیرکل اموال و املاک شهر تهران منصوب می‌شوید.

پیش از این مهدی آشتیانی، مدیریت اداره کل اموال و املاک شهر تهران را به عهده داشت.


انتصاب تورج فرهادی به سمت مدیرکل سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان شهر تهران

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری املاک پرس، تاریخ انتشار:۱۷ آذر ۱۴۰۰، کدخبر: ۷۵۹۸۳، amlakpress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین