پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۵۵۱
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
شهرداری تهران در ادامه تغییر و تحولات مدیریتی، جا به جایی و تغییرات جدیدی را به خودش خواهد دید.

شعار سال: شهرداری تهران در ادامه تغییر و تحولات مدیریتی خود شاهد انتصاب های جدیدی از سوی محمدعلی نجفی خواهد بود.

شنیده ها حکایت از این دارد که اینبار نوبت به برخی شهرداری های مناطق دیگر تهران رسیده تا شاهد تغییر و تحولات باشند و محمدعلی نجفی گزینه های جدی را برای تصدی کرسی شهرداری این مناطق در نظر گرفته است. از جمله گزینه هایی که برای شهرداری های منطاق مختلف پایتخت در نظر گرفته شده مصطفی سلیمی، تاجیک اسماعیلی، عزیز عیسی پور، رسول کشت پور، علیرضا جاوید، تورج فرهادی و حمید محسنی است که به احتمال فراوان احکام جدید آن ها از سوی نجفی صادر خواهد شد.

شنیده ها حکایت از این دارد که محمدعلی نجفی نگاه ویژه ای نیز به حضور بانوان در پست های رده بالای مدیرتی شهرداری تهران دارد و حتی گفته می شود گزینه هایی چون سهیلا صادق زاده، نادره رضایی و حتی الهه کولایی که کاندیدای شهرداری تهران بود نیز مد نظر نجفی قرار دارند و احتمال اینکه از بین این نفرات یک نفر به عنوان شهردار یکی از مناطق تهران انتخاب شود، وجود دارد.

تغییرات مدیریتی دیگر شهرداری احتمالا به معاونت فرهنگی و اجتماعی و فنی و عمرانی خواهد بود که دو عضو سابق شورای شهر تهران یعنیولی الله شجاع پوریان و احمد دنیا مالی همچنان جدی ترین گزینه های تصدی این پست هستند.

در بخش مدیریتی مترو نیز تغییر و تحولات قطعی شده و نام های زیادی مطرح است که رزومه کاری آن ها در اختیار نجفی قرار گرفته اما موضوعی که وی را دچار تردید کرده است، در پیش بودن آغاز فصل مدارس و دانشگاه هاست و احتمال اینکه تغییرات مترو به بعد از مهرماه موکول شود، وجود دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیدبان، تاریخ انتشار 22 شهریور 1396، کد مطلب:28580 : www.didbaniran.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین