پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۶۵۲
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
زمانی که تمام کشور درگیر شهادت سربازان جبهه مقاومت و سردار محبوبشان حاج قاسم سلیمانی بودند، نادره رضایی به عنوان مدیر موسسه «علمی-فرهنگی» منصوب می‌شود؛ این موسسه یکی از زیر مجموعه‌های سازمان تأمین اجتماعی است و با حکم مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی انتخاب شده است.
شعارسال: در سکوت و بدون هیچ جنجالی یک ضد انقلاب به عنوان مدیر قدیمی‌ترین بنگاه انتشاراتی کشور منصوب شد.
 
 زمانی که تمام کشور درگیر شهادت سربازان جبهه مقاومت و سردار محبوبشان حاج قاسم سلیمانی بودند، نادره رضایی به عنوان مدیر موسسه «علمی-فرهنگی» منصوب می‌شود؛ این موسسه یکی از زیر مجموعه‌های  سازمان تأمین اجتماعی است و با حکم مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی انتخاب شده است.
 
البته اگر به کارنامه عملکرد این فرد نگاه شود اقدامات قابل تأملی به چشم می‌خورد، از جمله امضای نامه به باراک اوباما، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا در تیرماه سال ۹۱ که طی آن ۴۶۶ فعال سیاسی و مدنی به حمایت از ۵۵ زندانی سیاسی، تحریم‌های بیشتر علیه ایران را از دشمنان این نظام درخواست کرده بود.
 
همچنین خبرگزاری آنا در گزارشی نوشت: نادره رضایی بعد از امضای نامه به باراک اوباما قرار بود با حکم شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مدیرکل اداره کار استان منصوب شود، اما به دلیل پرحاشیه شدن نامه نگاری وی با اوباما این انتصاب ملغی شد.
 
بعد از ملغی شدن انتصاب رضایی در وزارت کار، وی به عنوان مشاور مدیرعامل ایران خودرو انتخاب شد. مدیرعامل ایران خودرو بعد از مدتی دستگیر شد، اما بلافاصله رضایی سر از جمعیت هلال احمر درآورد و در سمت مشاور پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر مشغول به کار و این بار هم پیوندی دستگیر شد.
 
رضایی هنوز یکی از اعضای شرکت لیزینگ خودروی غدیر است و در کنار آن حکم مدیریت جدید از سالاری مدیرعامل تأمین اجتماعی دریافت کرده است.

واکنش تامین اجتماعی به انتخاب نادره رضایی
 
صفری مدیر روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این موضوع اظهار کرد: رضایی براساس سابقه کاری‌اش انتخاب شده و فعالیت‌های اجتماعی-فرهنگی زیادی داشته است.
 
وی بیان کرد: نامه این خانم به اوباما را دارند زیادی بزرگ می‌کنند، درحالی که چنین نیست و باید براساس عملکردشان، ایشان را قضاوت کنیم.
 
حالا مدیریت یک موسسه قدیمی در حوزه انتشارات برعهده خانمی افتاده است که علاوه بر صحبت‌های سیاسی پرحاشیه و زوایه دارش نسبت به چارچوب‌های نظام، مشخص نیست که آیا تجربه مدیریت چنین موسسه‌ای را دارد یا نه؟، چراکه اطلاعاتی از میزان تحصیلات وی در دست نیست.
 
در مجموع بعید است بشود علت این انتصاب را در کارنامه فرهنگی خانم رضایی پیدا کرد، اما برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که رضایی از نزدیکان شهین‌دخت ملاوردی، دستیار سابق رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی است که از تابستان سال پیش و با فشار قانون منع به کارگیری بازنشستگان به ظاهر مجبور به کناره گیری از قدرت شده است.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان ،تاریخ انتشار:  17 دی   1398،کدخبر: 7200701  ،   www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین