پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۴۸۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
محمد علی نجفی، در حکمی سیدرضا صالحی امیری را به سمت قائم مقام شهردار و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب کرد.

شعار سال: شهردار تهران، سیدرضا صالحی امیری را به سمت معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب کرد.

محمد علی نجفی، در حکمی سیدرضا صالحی امیری را به سمت قائم مقام شهردار و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب کرد.

صالحی امیری پیش از این وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و رئیس سابق سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران بود.

قبل از حضور صالحی امیری در این سمت، مجتبی عبدالهی به عنوان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران فعالیت می‌کرد.

پیش از این علی اعطاء، سخنگوی شورای شهر تهران در رابطه با انتصاب صالحی امیری به سمت معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری گفته بود: اینکه بنا است؛ ایشان به این سمت منصوب شوند را به ما اطلاع داده‌اند.او همچنین گفته بود که شورای شهر اطلاع ندارد که حکمی برای آقای صالحی امیری به سمت معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری صادر شده است یا خیر.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 21 آبان 96، کدمطلب:۲۹۱۳۲۹، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین