پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۶۸۵
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
ناصر امانی عضو شورای شهر تهران نوشت: آیا واقعا مدیریت شهری طی ۱۰‌ماه گذشته از نقطه مبارزه با فساد عبور کرده است؟ این ۴۰ درصد هزینه صرفه‌جویی که از آن سخن گفته‌اند کجاست؟ تا امروز که شهرداری هر چه درآمد داشته صرف هزینه‌جاری خود کرده است! اگر این ۴۰ درصد را به پروژه‌های عمرانی خود اختصاص می‌داد اینک مناطق ۲۲ گانه شهرداری له‌له دریافت یک‌میلیارد تومان پول نقد نبودند.
شعار سال: ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در پاسخ به حملات مدیران شهرداری و روزنامه این دستگاه به او کرده اند، در روزنامه همشهری نوشت: چند متر ملک در بازار بورس به فروش رسانده‌اید؟ شهردار تهران در جلسه علنی شورای شهر در بهمن‌ماه گذشته قول فروش ملک را از طریق بورس دادند، اما معاون مالی و اقتصادی ایشان در اردیبهشت امسال در همان جلسه از موانع و مشکلات فروش ملک در بازار بورس گفتند و گفتند که موفق نبوده‌ایم.

آیا واقعا مدیریت شهری طی ۱۰‌ماه گذشته از نقطه مبارزه با فساد عبور کرده است؟ این ۴۰ درصد هزینه صرفه‌جویی که از آن سخن گفته‌اند کجاست؟ تا امروز که شهرداری هر چه درآمد داشته صرف هزینه‌جاری خود کرده است! اگر این ۴۰ درصد را به پروژه‌های عمرانی خود اختصاص می‌داد اینک مناطق ۲۲ گانه شهرداری له‌له دریافت یک‌میلیارد تومان پول نقد نبودند.

شبکه توزیع کالا‌های اساسی وعده‌ای است که به مردم داده‌اید، ولی چند درصد اجرایی شده است؟ تجمیع حساب‌های سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری و گرفتن استقلال مالی آن‌ها عملا هیأت‌مدیره و ارکان آن‌ها را منفعل و بی‌خاصیت کرده است.

به‌عنوان نماینده مردم توصیه می‌کنم با مردم صادقانه سخن بگوییم و به عقل و فهم آنان احترام بگذاریم. اگر نماینده آن‌ها از موضوعی اظهار نارضایتی کرد به جای ساکت‌کردن و توهین به او سعی بر اقناع و پاسخگویی اصولی و منطقی داشته باشیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مردم سالاری آنلاین، تاریخ انتشار:۸ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۷۰۱۲۶، www.mardomsalari.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین