پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۴۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
علی اعطا یکی از اعضای شورای شهر پنجم شهر تهران به ویدیوی تخریب غیراصولی یکی از ساختمان‌های تهران واکنش نشان داد و ان را تخریب به سبک نئاندرتالی نامید. لازم به توضیح است که اخیرا شاهد تخریب برخی ساختمان های منطقه 19 شهر تهران با روش های بشدت غیرقابل قبول و با ظاهری انقلابی هستیم. زاکانی نیز به این خبر پاسخ داده و تخریب ها را مبتنی بر اصول علمی دانسته است. ادعایی که باعث شده بعضی ها در فضای مجازی بپرسند با شهردار طرف هستند یا فردی خیره سر ؟چرا از برش اهن و جرثقیل برای تخریب استفاده نمی شود؟ آیا زاکانی می داند که تخریب به این شیوه تا سرحد یک زلزله پنج ریشتری ، بر منازل اطراف سازه تخریب شده فشار و خسارت وارد می کند؟

شعار سال : علی اعطا سخنگوی شورای پنجم تهران در واکنش به انتشار تصاویر تداوم تخریب‌های ضربتی و غیراصولی در اکانت توییتر خود چنین نوشت: عمیقا امیدوارم این روش نئاندرتالی را «تخریب انقلابی» نام‌گذاری نکنند؛ اینطور که با ندای الله‌اکبر و صلوات، ساختمان را تخریب می‌کنند!

امیدوارم این روش‌های نئاندرتالی را «تخریب انقلابی» نام‌گذاری نکنند

تعداد بازدید : 26

زاکانی: کاملا بر اساس ضوابط تخریب می‌کنیم ؟!

راکانی شهردار تهران در رابطه با انتشار فیلمی که در آن یک ساختمان نیمه کاره در منطقه ۱۹ تخریب شد و تیر برق و درختان از بین رفتند، گفت، در این منطقه ، حدود ۱۸۰ مورد وجود دارد که خودشان نیز به خراب کردن آنان اقدام کرده اند. متاسفانه قبل و بعد فیلم را تقطیع کرده و سپس فیلم‌ها را منتشر می‌کنند. ما در موضوع تخریب، ضوابط معینی داریم و کاملا بر اساس ضوابط تخریب کار را انجام می‌دهیم. منطقه از سحر بسته می شود. آب و برق و گاز قطع می‌شود. اینکه از کدام طرف ساختمان را بکشند نیز مهم است تا به ساختمان‌های دیگر آسیب وارد نشود. ما تقریبا یک روز در میان در سطح شهر تخریب داریم.

توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:

انسان نئاندرتال یک گونه یا زیرگونه منقرض شده از انسان‌های باستانی محسوب شده که تا حدود ۴۰۰۰۰ سال پیش در اوراسیا زندگی می‌کردند. در مقایسه با انسان‌های امروزی، نئاندرتال‌ها ساختاری قوی‌تر و اندام‌های کوتاه‌تری داشتند. پژوهشگران اغلب این ویژگی‌ها را به‌عنوان سازگاری برای حفظ گرما در آب و هوای سرد توضیح می‌دهند، با بازسازی دیجیتالی مغز نئاندرتال‌ها مشخص شد که تفاوتی آشکار در شکل مغز آن‌ها با انسان خردمند وجود دارد. ناحیهٔ مخچه‌ انسان خردمند به‌طور چشمگیری بزرگ‌تر از انسان نئاندرتال است. تاکنون بقایای انسان نئاندرتال در سه غار شانه‌در، پناهگاه صخره‌ای باوه یوان، غار شکارچیان بیستون، غار وزمه در زاگرس کشف شده‌است.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
0
0
درخت ها و تیر چراغ برق و آسفات و معابر رو نابود کردند و بشکلی احمقانه از اسم جلاله خداوند استفاده می کنند؟ خاک تو سرشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
0
0
خیلی بدبخت هستید و خیلی بدبختیم که با شما و در کنار شمائیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین