پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۵۴۵
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
تورج فرهادی در سال ۷۸ آذر،در ستاد شورای اول اصلاح طلبان فعال بوده و دانشجوی رشته‌ی مهندسی عمران بودند و رییس دفتر یکی از اعضای شورای اول که دست اصلاح طلبان بود می شوند. امثال مهندس فرهادی در شهرداری فراوان هستند که در حلقه‌های پایین‌تر ضمن حفظ روحیه‌ اصلاح طلبی به همکاران اصلاح طلب خود نیز کمک و دستگیر ایشان بودند و در شهرداری به یقین با این همه نیروی‌های خوب اصلاح طلب، حضور امثال مهندس فرهادی برای مردم موجب امید و رفع خیلی از دغدغه‌ها است.

شعار سال: تورج فرهادی در سال ۷۸ آذر،در ستاد شورای اول اصلاح طلبان فعال بوده و دانشجوی رشته‌ مهندسی عمران بودند و رییس دفتر یکی از اعضای شورای اول که دست اصلاح طلبان بود می شوند. از سال ۸۴ تا ۸۸ خیلی از اصلاح طلبان در شهرداری در کنار قالیباف قرار گرفته و حتی معاون قالیباف بودند و حتی شهردار منطقه شدند و از جمله آقای سلیمی، واعظ مهدوی، کرباسیان، دنیا مالی و پور نبوی و... . تورج فرهادی هم به عنوان معاون شهرسازی منطقه ۱۴ انتخاب می شوند و به دلیل ارتباط خوب با مردم و حل مشکلات مردم و کارآمد بودن شان به عنوان قائم مقام منطقه ۱۲ منصوب می گردند.

تورج فرهادی سال ۷۶ و ۸۰ در ستاد دولت اصلاحات بوده است
در همین دوران ایشان ارتباط بسیار خوبی با اعضای قلیل اصلاح طلب شورای سوم داشتند از جمله با جناب آقای دکتر نجفی و سر کار خانم ابتکار و بعد از مدتی به عنوان شهردار منطقه ۱۴ منصوب می شوند و با همه‌ رضایتی که کارمندان و شهروندان و اهالی منطقه ۱۴ از ایشان داشتند به دلیل عدم همراهی سیاست‌های کلان شهردار تهران در انتخابات از منصب شهرداری کنار گذاشته می شوند. ایشان بعد از چند ماه سرگردانی و بی تفاوتی با منتی که بر اعضای اصلاح طلب شورای چهارم گذاشته میشود ایشان را قائم مقام شهرسازی منصوب می گردند.

فرهادی هیچگاه منش اصلاح طلبی خود را کنار نگذاشت و این ظلمی بر مدیران حلقه‌ دوم شهرداری است که همه را یاران شهردار اسبق تهران بنامیم. به یقین خیلی از مدیران شهرداری که کارکنان رسمی شهرداری تهران بودند و هستند در کنار دولت تدبیر امید بودند و به خدمت گذاری به مردم مشغول بوده و هستند.

و در انتخابات ریاست جمهوری هم ثابت شد و دیدیم که بدنه‌ی شهرداری هم به شهردار اسبق تهران در سال ۹۲ رای ندادند و این نشان از همراهی بدنه‌ی فعال شهرداری با دولت تدبیر و امید می باشد.  امثال مهندس فرهادی در شهرداری فراوان هستند که در حلقه‌های پایین‌تر ضمن حفظ روحیه‌ اصلاح طلبی به همکاران اصلاح طلب خود نیز کمک و دستگیر ایشان بودند و در شهرداری به یقین با این همه نیروی‌های خوب اصلاح طلب، حضور امثال مهندس فرهادی برای مردم موجب امید و رفع خیلی از دغدغه‌ها است.

مهندس فرهادی از املاک نجومی چیزی نگرفت، پاک و ساده کار کردند خادم مردم بودند و از این رو شهروندانی که به ایشان مراجعه کرده اند، بر این موضوع صحه می گذارند.با یک تحقیق می توان بر این ادعا پی برد که ایشان یکی از مدیران مردمی و اخلاق مدار و ساده زیست می باشد.

فرهادی در انتخابات شورا‌های فردی کاندید شدن و در هیچ لیست رسمی نبودند ودر لیست‌های مختلف و متنوع اصلاح طلب و اصولگرا اسم ایشان را به دلیل منش و اخلاق متواضعانه ایشان قرار می دادند. فرهادی هیچگاه در تیم و جزو نزدیکان شهردار اسبق تعریف نخواهند شد و در این انتخابات هم در کنار ایشان در هیچ کجا نبوده و دیده نشده و هیچ کمکی هم به شهردار اسبق در انتخابات ریاست جمهوری نکرده اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت رویداد24، تاریخ انتشار:۲۳ شهریور ۱۳۹۶، کدخبر: ۷۵۹۸۳، www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین