پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۹۱۰۹۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
کاری که ماموران شهرداری می خواستند انجام بدهند کاملا تخصصی بود و دانش آن بیش از ۴ دهه است که در دنیا وجود دارد. البته در دنیا وجود دارد نه در شهرداری تهران.

شعارسال: در تهران چه خبر است. یا بهتر است بپرسیم در شهرداری تهران چه خبر است و چه کسانی با چه سطح دانشی به شهر و شهرسازی آنجا دارند کار می‌کنند.

زنگ خطر جواب نمی‌دهد، ناقوس خطر به صدا درآمده! غیر متخصصین در شهرداری تهران بلای جان مردم

این روز‌ها پله برقی‌های تهران ترمز بریده اند، آدم روی آدم می‌اندازند یا دست بچه‌ای ۹ ساله را قطع می‌کنند؛ و یا اینکه وقتی ساختمانی قرار است خراب شود، ۵ نفر هم کشته می‌شوند.

از شهرداری به خلازیر رفته بودند تا با اقتدار ساختمانی غیرمجاز را خراب کنند تا ثابت کنند قانونمدار هستند و هیچ اقدام غیر قانونی را بر نمی‌تابند. خلازیر در منطقه ۱۹ تهران واقع شده و یکی از محلات تهران است که به لحاظ فرهنگی و اجتماعی بسیار ضعیف است و به داشتن بازار اجناس دست دوم و ضایعاتی شهرت دارد.

کاری که ماموران شهرداری می‌خواستند انجام بدهند کاملا تخصصی بود و دانش آن بیش از ۴ دهه است که در دنیا وجود دارد. البته در دنیا وجود دارد نه در شهرداری تهران.

تعداد بازدید : 5

توان کارشناسی شهرداری تهران بار‌ها نقد شده است. حتی درباره تخصص مدیران شهرداری از شهردار‌ها گرفته تا مدیر مترو و معاونین شهردار سؤال شده، اما هرگز پاسخ درستی به این سئوال که چرا از افراد غیرمتخصص برای اداره شهری مثل تهران استفاده میشود داده نشده است.

مثلا از زمانی که زاکانی شهردار تهران شده تاکنون چند بار مدیر مترو تهران عوض شده است. آن هم مدیر بخشی از حمل و نقل شهری که روزانه با جان بیش از ۲ میلیون نفر سر کار دارد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصرایران، تاریخ انتشار: 16مرداد1402، کدخبر: 901900، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین