پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۹۲۹۳۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
احمد زیدآبادی در یادداشتی نوشت؛ علیرضا زاکانی از آمادگی شهرداری تهران برای بازسازی غزه خبر داده است! اگر جنگ در غزه به سرانجامی برسد، طبعاً قطر و امارات و عربستان برای بازسازی آن پول و امکانات بیشتری در اختیار دارند و بعید است نقشی برای جمهوری اسلامی در این باره در نظر بگیرند.آقای زاکانی اما اگر واقعاً توانایی بازسازی و سازندگی جایی را دارد، اول برای ترافیک جانکاه، تراکم خفه‌کننده، آلودگی کُشنده و مستمر، مصائب اجاره‌نشینی، رشد فزایندهٔ حضور کودکان و زنان مستمند بر سر چهارراه‌ها، نابودی باغ‌ها، فرسودگی محلات، گسترش خطرناک حاشیه‌نشینی و فقر، بوی گند اطراف فرودگاه و دیگر دردهای بی‌درمان پایتختی که شهردار آن شده است، چاره‌ای بیاندیشد بعد لاف بازسازی غزه را به میان آورد!

شعارسال: احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت: علیرضا زاکانی از آمادگی شهرداری تهران برای بازسازی غزه خبر داده است!

اول برای ترافیک، آلودگی کشنده و افزایش کودکان در چهارراه ها چاره‌ای بیاندیش بعد لاف بازسازی غزه بزن!

اگر جنگ در غزه به سرانجامی برسد، طبعاً قطر و امارات و عربستان برای بازسازی آن پول و امکانات بیشتری در اختیار دارند و بعید است نقشی برای جمهوری اسلامی در این باره در نظر بگیرند.

آقای زاکانی، اما اگر واقعاً توانایی بازسازی و سازندگی جایی را دارد، اول برای ترافیک جانکاه، تراکم خفه‌کننده، آلودگی کُشنده و مستمر، مصائب اجاره‌نشینی، رشد فزایندهٔ حضور کودکان و زنان مستمند بر سر چهارراه‌ها، نابودی باغ‌ها، فرسودگی محلات، گسترش خطرناک حاشیه‌نشینی و فقر، بوی گند اطراف فرودگاه و دیگر درد‌های بی‌درمان پایتختی که شهردار آن شده است، چاره‌ای بیاندیشد بعد لاف بازسازی غزه را به میان آورد!

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار: 4آذر1402، کدخبر: 4023248، donya-e-eqtesad.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین