پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۹۱۶۸۰
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به حادثه ترکیدگی لوله بخار کارخانه زباله‌سوز مجتمع آرادکوه گفت: ساعت ۲۱:۳۰ سه‌شنبه هفتم شهریورماه حجم زیادی از بخار از خط ۲ نیروگاه به سمت بیرون متصاعد و باعث شد چهار نفر از کارگران دچار سوختگی ناشی از بخار شوند. متأسفانه با وجود مراقبت‌های انجام شده، سه نفر از کارگران به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست دادند. سوال افکار عمومی این است که در حوادث گوناگون رخ داده شده با محوریت شهرداری تهران( حادثه منجر به فوت برای شهروندان در پارک ها، حادثه تخریب ساختمان در خلازیر،برخورد با دستفروش ها ، .... ) ، چرا با نوعی ابراز تاسف عموما سطحی و کم اثر و گزارش صرف حادثه روبرو هستیم. چرا بحث پیگیری ها و ارایه گزارش از وضعیت قضایی نهایی حوادث منتشر نمی شود؟ چرا رویکرد ابراز تاسف بشکل اثرگذار دنباله گیری نمی شود؟ چرا شهرداری چی ها نمی گویند که چه اقداماتی را برای کاهش سطح چنین مخاطراتی در دست اقدام دارند؟ لعنت بر مدیران غیرمتخصصی که زندگی و جان و مال مردم را بازیچه جهل و گرسنگی خودشان کرده اند. حرام باشد، پولی که از این راه ، از روی فیش و پشت فیش بدست تان می رسد.

شعارسال: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به حادثه ترکیدگی لوله بخار کارخانه زباله‌سوز مجتمع آرادکوه اظهار کرد: ساعت ۲۱:۳۰ سه‌شنبه هفتم شهریورماه حجم زیادی از بخار از خط ۲ نیروگاه به سمت بیرون متصاعد و باعث شد چهار نفر از کارگران دچار سوختگی ناشی از بخار شوند.

انفجار بخش پسماند شهرداری تهران در  آرادکوه و فوت ۳ کارگر+ گردن گیر شهرداری تهران بشدت ضعیف است؟!

رضا محمدی با بیان اینکه بلافاصله هماهنگی‌ها برای انتقال کارگران به مراکز درمانی انجام شد، خاطرنشان کرد: یک دستگاه آمبولانس مجتمع و یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام و مصدومان برای انجام مراقبت‌های اولیه به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شدند.

وی افزود: متأسفانه با وجود مراقبت‌های انجام شده، سه نفر از کارگران به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست دادند و یک کارگر نیز که در بیمارستان شهدای یافت آباد بستری بود پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان ترخیص شد.

محمدی تصریح کرد: همزمان با پیگیری مراحل درمانی این افراد، کمیته فنی متشکل از چهار گروه به همراه کارشناسان خبره که از سوی شرکت تدبیر توسعه سلامت به عنوان سرمایه‌گذار و پیمانکار زباله‌سوز دعوت به همکاری شده‌اند در حال بررسی دقیق علل این اتفاق هستند.

وی تاکید کرد: حادثه آتش‌سوزی نبوده بلکه بر اثر نشت بخار از لوله بویلر رخ داده، این در حالی است که طبق اعلام پیمانکار تعمیرات اساسی سامانه‌ها به تازگی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با ابراز تأسف و تاثر عمیق از این حادثه تأکید کرد: ما از ابتدای وقوع حادثه پیگیر مراحل درمانی سانحه‌دیدگان بوده و اقدامات لازم برای هر چهار کارگر آسیب‌دیده انجام شده است. همچنین به موازات بررسی علل حادثه پیگیری حقوقی ابعاد موضوع در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصرایران، تاریخ انتشار: 17شهریور1402، کدخبر: 906489، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین