پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۱۵۸۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
استاندار تهران در سفر خود به شهرستان قدس، با حضور در گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) این شهرستان، یاد شهدا را گرامی داشت و به مقام این عزیزان ادای احترام کرد.

شعار سال: محمدحسین مقیمی صبح دوشنبه و پس از ورودبه شهرستان قدس، به گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) این شهرستان عزیمت و با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه نسبت به مقام والای شهداادای احترام کرد.


سفر به قدس، سیزدهمین سفر شهرستانی استاندار تهران پس از انتصاب به این سمت است.

مقیمی پس از ادای احترام به شهدای والامقام انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافع حرم با حضور در فرمانداری قدس نشست مشترک شورای برنامه ریزیاستان تهران و کمیته برنامه ریزی شهرستان قدس را آغاز خواهد کرد.

استاندار تهران همچنین هم زمان با هفته منابع طبیعی با حضور در بوستان جنگلی کوشان طیور شهرستان قدس، یک اصله نهال میوه غرس کرد.


این اولین سفر یک مقام استانی در این سطح، پس از انتصاب علی اصغر ناصربخت به عنوان فرماندار قدس است.

محمد محمودی شاه نشین، نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی، مسعود مختاری شهردار قدس و علی اصغر ناصربخت فرماندار این شهرستان نیز در این مراسم استاندار تهران را همراهی می کردند.

بازدید از مصلی و پل ورودی در حال احداث شهرقدس

شهردار قدس در حاشیه این مراسم از برنامه های شهرداری این شهر برای توسعه فضای سبز خبر داد و افزود: ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان و نیز کاهش آلودگی هوا از اهداف توسعه فضای سبز این شهرستان خواهد بود.


مسعود مختاری گفت: استاندار تهران همچنین از پروژه در حال احداث پل ورودی شهرقدس نیز بازدید کرد و در این خصوص توضیحاتی به وی ارائه شد.

بر اساس این گزارش، مقیمی همچنین پیش از حضور در نشست مشترک شورای برنامه ریزیاستان تهران و کمیته برنامه ریزی شهرستان قدس با حضور در پروژه در حال احداث مصلی شهر قدس، از روند اجرای این پروژه بازدید کرد.


پیش از این، استاندار تهران در سفر به شهرستان های بهارستان،پیشوا،فیروزکوه،ملارد،پردیس، قرچک،اسلامشهر، ورامین،دماوند،پاکدشت، رباط کریم و شهریار مشکلات این شهرستان ها را پیگیری و تصمیماتی برای حل آن ها اتخاذ کرده بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تهران رویداد، تاریخ 21 اسفند 96، کد مطلب: 3648: www.tehranruydad.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
تجدید میثاق با ارمانهای شهدا و امام امری واجب است مخصوصا برای مدیران امروز که روحیه تلاش جهادی را فرامون کرده اند
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین