پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۱۲۵۵۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
فرماندار ری بیان داشت: توسعه ری در گرو اعتماد بخشی به تولیدگران است، رفتار مسئولین نباید از انگیزه تولید کنندگان کم کند.

شعار سال: هدایت الله جمالی پور داشت: توسعه ری در گرو اعتماد بخشی به تولیدگران است و رفتار مسئولین نباید از انگیزه تولید کنندگان کم کند.

جمالی پور گفت: سرمایه انسانی اساسی ترین عنصر یک کشور است اگر نیروی انسانی و سرمایه انسانی در داخل کشور به خوبی شکل نگیرد و آموزش پیدا نکند یا معتقد به توسعه کشور نباشد حتما مقدمات و امکانات هم نمی تواند توسعه ی کشور را رقم بزند.

وی اضافه کرد: سرمایه انسانی زمانی می تواند اثر گذار واقع شود که با تعهد و مسئولیت پذیری توام باشد این گونه توسعه را در کشور سرعت می دهد و عمق می بخشد.

فرماندار ویژه ری اظهار کرد: امروزه کشور ما به همان اندازه که به کارگران احتیاج دارد به کارآفرینان، مدیران و سرمایه گذاران نیز نیاز دارد؛ هر کدام وظیفه و نقش متفاوتی دارند و در کنار هم نقش مکمل را در توسعه ایفا می کنند.

جمالی پور گفت: درست است که تولید و کالا، مستقیم زیر دست کارگر شکل می گیرد اما سرمایه گذاری و ایجاد امکانات با کارآفرین است که این ۲ باید در کنار هم و با مسئولیت پذیری و تعهد متقابل صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی یک اصل اساسی است افزود: مردم همیشه وطن پرست هستند و دوست دارند تولیدات داخلی خود را استفاده کنند، نسبت به این موضوع نیز ارق دارند اما باید این امکانات برای آن ها فراهم شود فقط تولید ایرانی کافی نیست این تولیدات باید با کیفیت باشد؛ همه باید بدانیم که امنیت ملی ما در گرو تولید ما است و آنچه که کشور را تاکنون حفظ کرده است همان تولیدات نیم بند است.

جمالی پور گفت: نظام اسلامی بر مبنای رفع تبعیذ پایه گذاری شده است و همه باید تلاش کنند تا این امر تحقق یابد.

وی ادامه داد: طی بازدیدهایی که در واحد های صنعتی ری انجام شد متوجه شدم هنوز درک درستی از کنترل کیفیت پیدا نشده است و نیازمند به آموزش های لازم است.

فرماندار ری با بیان اینکه خط تولید قلب کارخانه است گفت: وزارت کار از صنوف اتحادیه ها به این بحث ورود کنند و آموزش های مهارتی را به کارگران ارائه دهند تا تولیدات به درستی و با کیفیت مطلوب در کشور ارائه شود.

وی بیان کرد: باید دست تولید گر را بوسید کسی که در حوزه تولید ورود پیدا می کند و سرمایه گذاری می کند بسیار ارزشمند است.

فرماندار گفت: شایسته سالاری در کشور آسیب دیده است خداوند متعال درکشور ما بهترین نعمت ها را در اختیار انسان ها گذاشته است؛ باید با تغییر در خود متعهد بودن و شایستگی را در کشور رایج دهیم تا به اوج برسیم و رفاه کامل داشته باشیم همچنین نیاز است کارگران در این مسیر جلودار باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تهران رویداد ، تاریخ انتشار 11 اردیبهشت 97، کدمطلب: 6359 ، www.tehranruydad.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
این اعتماد باید از طرف مردم و دواتمردان و مسئولان صورت بگیره
فعلا هیچ کدومش نیست متاسفانه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین