پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۱۱۲۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
استاندار تهران با اشاره به مصوبه جایگزینی خودروهای فرسوده گفت: دستگاه‌های استان تهران در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده مشارکت فعال داشته باشند.

شعارسال: استاندار تهران با اشاره به مصوبه جایگزینی خودروهای فرسوده گفت: دستگاه‌های استان تهران در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده مشارکت فعال داشته باشند.

محمدحسین مقیمی در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران با اشاره به فرسودگی خودروهای پایتخت اظهار داشت: خودروهای استان تهران از سوخت بنزین و گازوئیل یورو 4 استفاده می‌کنند، از این‌رو سوخت خودروها مناسب است اما به سبب فرسودگی خودروها عملیات سوخت به طور کامل انجام نمی‌شود که همین مسئله افزایش آلودگی تهران را به دنبال دارد.

وی ضمن اشاره به مصوبه رئیس‌جمهور برای جایگزینی خودروهای فرسوده ادامه داد: مصوبه ابلاغ شده از سوی رئیس جمهور در زمینه جایگزینی خودروهای فرسوده تکلیف سنگینی برای کمیسیون کاهش آلودگی هوای استان دارد که همین امرهمکاری همه دستگاه‌ها برای اجرای آن را می‌طلبد.

استاندار تهران با اشاره به ضرورت ورد شهرداری تهران و سایر شهرستان‌های استان در طرح جایگزینی اتوبوس‌های فرسوده تصریح کرد: در اطلاع رسانی جایگزینی خودروهای فرسوده، کامیون‌ها، موتورسیکلت‌ها، اتوبوس و کامیونت‌ها صدا و سیما و رسانه‌ها نقش مهمی دارند تا مردم برای استفاده از تسهیلات این طرح ترغیب شوند.

مقیمی ضمن اشاره به ضرورت همکاری جهت اجرای موفق این طرح گفت: دولت منابع مالی خوبی برای جایگزینی خودروهای فرسوده در نظر گرفته که باید همگی کمک کنیم این تصمیم به سرعت عملیاتی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرمانداران، راه و شهرسازی و صدا و سیما در اجرای طرح جایگزینی خودروها که 70 درصد آلودگی هوای تهران را کاهش می‌دهد، حضور فعال داشته باشند تا زمینه کاهش آلودگی هوای تهران فراهم شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 29 بهمن 1396، کدخبر: 1659946، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Saeed3
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
طرح جایگزینی خودروهای فرسوده یک طرح ملیست و در اینده در کنار افزایش اشتغال میتواند در بحث الودگی هوا و کاه مصرف سوخت سطح کشور بسیار مفید و موثر باشد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین