پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۴۶۵۶
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
استاندار تهران گفت: همیشه و در هر شرایطی باید اموال نامشروع اعاده شود.

شعارسال: استاندار تهران گفت: همیشه و در هر شرایطی باید اموال نامشروع اعاده شود.

محمدحسین مقیمی ، با اشاره به طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که اقتصاد کشور را تهدید می‌کند، عدم شفافیت، رانت و فساد است که در همه ارکان کشور اعتقاد برای مبارزه با آن وجود دارد، به طور کلی همیشه و در هر شرایطی باید اموال نامشروع اعاده شود.

وی با بیان اینکه از اموال نامشروع نمی‌توان استفاده کرد ادامه داد: دخل و تصرف در اموال بیت‌المال ممنوع است، اگر چنین اموالی در دست کسی باشد حق ورود دخل و تصرف در آن را ندارد.

استاندار تهران با بیان اینکه ضرورت پاسخگوبودن مسئولان به درخواست‌ها و مطالبه‌گری مردم انقلابی ضروری است، تصریح کرد: شفافیت اصل مهمی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و در کنار آن با الگو قرار دادن اقتصاد مقاومتی فضای اقتصاد کشور را بهبود بخشیده شود.

مقیمی در پایان خاطرنشان کرد: اگر عزم جدی وجود داشته باشد و برخورد در هر سطحی بدون در نظر گرفتن جایگاه افراد صورت گیرد، نتایج خوبی حاصل می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16 اسفند 1396، کدخبر: 1674691 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین