پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۱۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
استاندار مازندران با تاکید بر حفظ جامعه از گزند مسائل اقتصادی گفت: جمع‌آوری اموال نامشروع برای دولتی‌ها در نظام اسلامی پذیرفتنی نیست.

شعار سال: محمد اسلامی اظهار داشت: در زمینه "طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان" اظهار داشت: همه ما برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنیم و اموال نامشروع برای کسانی که در دستگاه دولتی کار می‌کنند معنا ندارد.

وی افزود: برخی افراد به دنبال بد نام کردن مسئولان هستند که باید مراقب باشیم و صادقانه به مردم خدمت کنیم و اگر کسی یا مسئولی در هر زمان و با هر شرایطی دچار تخلف شد باید به دادگاه معرفی شوند.

اسلامی با بیان اینکه مردم و مسئولان باید تمام توان خود را برای رونق تولید داخلی و بهبود وضعیت اشتغال به‌کار بگیرندتصریح کرد: باید در هر سنگر به فکر مردم و رفع مشکلات آنان باشیم و همه با هم در هر زمان در جهت اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گام برداریم.

استاندار مازندران افزود: در زمینه اقتصاد مقاومتی باید محرک‌های اقتصاد را به درستی شناسایی مناسب با ظرفیت استان به فکر معیشت و اشتغال مردم باشیم و از تمامی ظرفیت‌های موجود در جامعه برای تحقق اهداف و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کنیم.

وی بیان کرد: شناسایی استعدادهای داخلی، تکیه بر توان درونی برای رسیدن به خودکفایی در عرصه‌های مختلف سرلوحه فعالیت ما بوده و در زمینه اقتصاد مقاومتی باید محرک‌های اقتصاد را به درستی شناسایی و مناسب با ظرفیت استان به فکر معیشت و اشتغال مردم باشیم.

اسلامی بیان کرد: شهدا رفتند تا ما بمانیم و راهشان را ادامه دهیم و نگذاریم دشمن در زمینه‌های مختلف به هدف خود دست یابد که باید با وحدت و یکدلی و مدیریت با تولید و اشتغال، با فساد اقتصادی مبارزه کنیم و در جهت رشد و توسعه جامعه گام برداریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 18 اسفند 96، کد مطلب: 1675975: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
همه افراد در ایام قدیم جزو قشر متوسط و ضعیف جامعه بودن
اما امروزه دولتمردان همگی جز رهبری جزو قشر مرفه جامعه هستن
باید مشخص بشه این اموال چطور بدست امده..
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین