پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۲۱۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران از کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خطوط 1 و 2 در روزهای پایانی سال و آستانه عید نوروز خبر داد.

شعار سال: فرنوش نوبخت با اشاره به تمهیدات شرکت بهره برداری مترو در آستانه عید نوروز، عنوان کرد: از ابتدای اسفندماه، سرفاصله حرکت قطارها روی خطوط یک و 2، از 4.5 دقیقه به 4 دقیقه رسیده است، به عبارت دیگر سرفاصله زمانی اعزام ها 30 ثانیه کاهش یافته است.

وی افزود: به این ترتیب سرفاصله حرکت قطارها در خطوط 1 و 2 به 4 دقیقه رسیده است. پیش از این سرفاصله حرکت خط چهار، به 4 دقیقه رسیده بود. اما اکنون سرفاصله خطوط 1 و 2 نیز به 4 دقیقه کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران با بیان اینکه کاهش سرفاصله حرکت خطوط 1 و 2 گام مهمی است، گفت: به این ترتیب ظرفیت خطوط ما به اندازه ای می رسد که مسافرین از آسایش بیشتری در سفرهایشان برخوردار شوند.

بنا براعلام شهرنوشت، نوبخت خاطرنشان کرد: برای پنج شنبه آخر سال نیز برنامه ریزی کردیم تا افرادی که عازم زیارت قبور شهدا و عزیمت به بهشت زهرا(س) هستند، با راحتی کامل در این روز خاص سفرشان به بهشت زهرا(س) را انجام دهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبرفوری ، تاریخ انتشار 3اسفند 96، کدمطلب: 298729 ، www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
افزایش تعداد قطارها و کاهش تایم عبور قطار ها هم باعث کمتر شدن اتلاف وقت مردم و هم بهبود کیفیت خطوط متروبرای حمل و نقل های مردم میشود
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین