پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۰۳۶۱
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
استاندار تهران گفت:‌ تمام شهرداران در سطح استان موظف هستند تا نقشه تخلیه امن از شهرهای متبوع خود را تهیه و در اختیار شورای هماهنگی مدیریت بحران قرار دهند.

شعارسال: استاندار تهران گفت:‌ تمام شهرداران در سطح استان موظف هستند تا نقشه تخلیه امن از شهرهای متبوع خود را تهیه و در اختیار شورای هماهنگی مدیریت بحران قرار دهند.

محمدحسین مقیمی ساعتی پیش در جلسه کارگروه چهارده‌گانه مدیریت بحران استان تهران که با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، احمد صادقی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و دیگر مسئولان با هدف بررسی آخرین وضعیت زلزله تهران در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت:‌ در پی زلزله اخیر تهران- البرز هماهنگی مطلوبی بین شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و مدیریت بحران شهر تهران صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه امدادرسانی در ساعت اولیه بروز بحران یک اصل اساسی در مدیریت بحران است تصریح کرد: تهیه شناسنامه از مسیرهای خروجی و مبادی ورودی شهرها و شهرستان‌های استان برای تعیین و تفکیک مسیر تردد مردم و تردد شهروندان ضروری به نظر می‌رسد.

استاندار تهران همچنین افزود:‌ تمام شهرداران در سطح استان موظف هستند تا نقشه تخلیه امن از شهرهای متبوع خود را تهیه و در اختیار شورای هماهنگی مدیریت بحران قرار دهند.

مقیمی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با هماهنگی انجام شده، بتوان اقدامات پیشگیرانه مطلوبی برای جلوگیری از بروز حوادث داشته باشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 2 دی 1396، کدخبر: 1609215، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین