پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۶۰۴
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
مدير عامل پست بانک از اختصاص 30 هزار ميليارد ريال اعتبار از صندوق ملی توسعه جهت پرداخت تسهيلات اشتغالزايی خبر داد.

شعارسال: خسرو فرحي در گردهمايي مديران، کارشناسان اعتباري و امور باجه هاي بانک، در تشريح نقش موثر اين بانک در اجراي طرح اشتغالزايي روستايي گفت: اين طرح موجب رونق اقتصادي مناطق روستايي و کم برخوردار در راستاي نقش اين بانک بعنوان بانک توسعه اي و تخصصي حوزه ICT مي شود.

وي ظرفيت ذاتي اين بانک را کمک به توسعه اقتصاد کشور با نگاه ويژه به اشتغالزايي حوزه ICT و شهرهاي کوچک دانست و افزود: گردش منابع و ماندگاري آن کمک بسيار مناسبي براي تقويت شاخص هاي بانکي از جمله اعتبارات است که آينده بانک را تضمين مي کند.

فرحي با اشاره به عامليت پست بانک بعنوان بانک عامل صندوق توسعه ملي و تخصيص اعتباري در حدود 30هزار ميليارد ريال به اين بانک در مرحله اول گفت: در مرحله بعدي تخصيص اعتبارات صندوق مذکور به اين بانک براساس عملکرد آن در پرداخت تسهيلات اشتغالزايي از منابع تخصيصي مرحله اول خواهد بود که در عملياتي کردن اين مهم بايد تلاش مضاعف کنيم.

مديرعامل پست بانک ايران افزود: با توجه به گستردگي باجه هاي اين بانک در سطح کشور و شناخت فعاليت اقتصادي روستاها بايد حجم قابل توجهي از طرح هاي روستايي را به سمت اين باجه ها و کارگروه هاي مربوطه جهت دريافت تسهيلات و حمايت مالي هدايت کرد.

وي در پايان با اشاره به قرارداد منعقده پست بانک ايران با معاونت معدني وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص واگذاري عامليت تسهيلات معادن کوچک کشور افزود: با توجه به نگاه ويژه دولت به ماهيت تخصصي و توسعه اي اين بانک و عامليت بانکي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و صندوق توسعه ملي بايد جايگاه خود در توسعه اقتصادي کشور و شبکه بانکي را تثبيت کنيم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار: ۲۳ آذر 1396 ، کدخبر: 1945454 ، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین